Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@17:44:30 GMT

به روزرساني همراه بام بانک ملي

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۷۰۱۵

به روزرساني همراه بام بانک ملي

خبرگزاري آريا - نرم‌افزار موبايلي همراه بام بانک ملي ايران تحت سيستم عامل اندرويد و ios با هدف تسريع و تسهيل در امور بانکي مشتريان، به روزرساني شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، نسخه‌ 2.1 همراه ‌بام ملي تحت سيستم عامل اندرويد براي گوشي هاي ورژن 1،3،4 به بالا و همچنين نسخه 2،3،1 تحت سيستم ios به روزرساني شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نسخه‌ به روزرساني شده همراه بام ملي در اندرويد داراي ويژگي‌هايي است که از جمله آنها مي‌توان به اضافه شدن گزينه نيکوکاري، اقساط ساير بانک ها با استفاده از شباي حساب، دانلود صورتحساب و صورتحساب اقساط تسهيلات با فرمت PDF و مشاهده و اشتراک گذاري، امکان بارگذاري مجدد ويجت (آيکون REFRESH در (TOOLBAR و امکان نمايش رسيد با اشتراک گذاري در ويجت هاي کارت به کارت، انتقال پول، پرداخت قبض و نيکوکاري به صورت خودکار اشاره کرد.
نمايش صفحه کليد عددي براي فيلدهاي عددي (مانند CVV2 و PIN2 در کارت به کارت)، نمايش مدت زمان خروج خودکار و امکان COPY و PASTE در ويجت ها از ديگر ويژگي هاي همراه بام ملي است.
تغييرات صفحه ورود و ديالوگ ها، بهبودي هاي انجام شده در واسط کاربري، اضافه شدن گزينه نيکوکاري و همچنين امکان افزوده شدن اقساط ساير بانک ها با استفاده از شباي حساب نيز از جمله ويژگي ها اضافه شده در نسخه تحت سيستم ios است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

امتداد - دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به همراه اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک در مراسم دیدار نوروزی دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور یافتند و ضمن تبریک سال نو و عید نوروز، برای ایشان و خانواده بزرگ ارتباطات کشور، سالی توام با موفقیت و سربلندی مسئلت نمودند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ در حسینیه پیامبر اعظم (ص) وزارت متبوع برگزار شد، دکتر زارع پور و هیات همراه با مدیران، کارکنان، متخصصان و فعالان خانواده ارتباطات کشور دیدار کردند و فرا رسیدن سال جدید را به آنان، تبریک گفتند و در ادامه دکتر زارع پور در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه خانواده بزرگ ارتباطات کشور در سال ۱۴۰۲ در بخشهای مختلف خوش درخشید و به دستاوردهای خوبی دست یافت که از جمله آن می توان به تصویب اساسنامه پست بانک ایران اشاره داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • جایگزین سراتو به بازار آمد!/ عکس
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • کلاه‌برداری بیش از ۱.۵ میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در نیشابور
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • این مدل ۲۰۲۵ ماشین مستربین است!
  • کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است