Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نشست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه با دانشجویان دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزای میزان، نشست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه با دانشجویان دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی دقایقی پیش آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است این نشست با عنوان "نقد و بررسی عملکرد قوه قضاییه"  برگزار شده و  همراه با پرسش و پاسخ خواهد بود.   مشروح سخنان معاون اول قوه قضاییه در نشست اعضای انجمن‌های اسلامی دانشجویان در مشهد و  حواشی این دیدار را اینجا مشاهده کنید.   مشروح سخنان معاون اول قوه قضائیه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی دستگاه قضا در نشست  «بررسی کارنامه عملکرد قوه قضاییه» با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف   متن و حاشیه نشست دانشجویی معاون اول قوه قضاییه در دانشگاه صنعتی شریف   آغاز نشست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه با دانشجویان دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۶

نشست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه با دانشجویان دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی آغاز شد.

  در حال بروزرسانی...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سخنگویان ادوار قوه قضاییه

نشست سخنگویان ادوار قوه قضاییه عصر امروز در ساختمان معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077226 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • نشست سخنگویان ادوار قوه قضاییه
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد