Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

باشگاه استقلال در حالی که از سوی هوادارانش به دلیل عدم خرید مهاجم خارجی تحت فشار قرار گرفته بود، در آخرین ساعات قبل از اعلام لیست آسیایی اقدام به خرید دو بازیکن خارجی کرد. مامه تیام مهاجم سنگالی که در همین اندک زمانی که به جمع آبی پوشان اضافه شده ثابت کرد انتخاب و خرید خوبی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیام سه بار در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار گرفته و با ۳ گل و یک پاس گل عملکرد قابل قبولی داشته است. این بازیکن در مقابل پرسپولیس گل نزد اما تاثیر مستقیم روی تک گل آبی پوشان داشت و به جز آن صحنه بازی خوبی ارائه داد و از بازیکنان تاثیرگذار تیم شفر در آن بازی بود.

 

اما دومین و یا بهتر بگوییم اولین خرید خارجی آبی‌ها بر خلاف تیام هم عجیب بود و هم به نظر می‌رسید خریدی خارج از چارچوب نیازمندی تیم استقلال باشد. وقتی شائبه در خصوص این خرید بیشتر می شود که این خرید هنوز حتی برای یک دقیقه به بازی گرفته نشده است و سئوال و ابهام در خصوص این خرید بیشتر از گذشته باشد.

 

بویان نایدانف هافبک ۲۵ ساله اهل کشور مقدونیه از سال ۲۰۱۰ تا ابتدای ۲۰۱۸ و قبل از پیوستن به استقلال در لیگ‌های مقدونیه و مصر جمعا بالغ بر ۱۷۰ بار به میدان رفته و در این ۱۷۰ بازی ۱۴ بار موفق به گلزنی شده است. بویان یک هافبک میانی بازیساز است که قرار است پشت مهاجمان بازی کند.

 

در حالی این بازیکن جذب تیم استقلال شد که آبی پوشان از ابتدای فصل بابت ترافیک سنگین در خط میانی و کمبود بازیکن در خط حمله رنج می‌بردند. شفر نیز به محض در دست گرفتن امور استقلال به مهاجم آن هم از نوع تمام کننده‌اش اعلام نیاز کرد. هرچند استقلالی‌ها تیام را با همین هدف خریداری کردند، اما واقعا خرید یک هافبک میانی آن هم با چنین رزومه‌ای از کشوری مثل مقدونیه که به ذاته کشور پیشرفته ای در فوتبال نیست ایجاد سئوال و شائبه می‌کند.

 

وقتی این شائبه بیشتر می‌شود که وی از بدو ورودش به تهران با مصدومیت‌هایی مواجه بوده و تنها یکی دو بار نشستن روی نیمکت استقلال را تجربه کرده است. حتی اگر این بازیکن توانمند هم باشد باز هم یادآوری می کنیم این خرید برای پستی انجام شده که بهترین های استقلال از جمله جباروف، اسماعیلی، شجاعیان و ابراهیمی در آن هستند. این خیلی عجیب است در تیمی که بازیکنی مثل جباروف بازی می‌کند، یک خرید خارجی در فاصله هفت هشت هفته مانده به پایان لیگ انجام شود.

 

این بازیکن مقدونیه‌ای که از لیست هجده نفره دیدار مقابل پرسپولیس هم خط خورد، با اندکی تاخیر نسبت به سایر آبی پوشان راهی امارات شد تا به اردوی استقلال ملحق شود. اما بعید است با حضور امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، سرور جباروف و حتی جابر انصاری به این بازیکن بازی برسد. به خصوص در ترکیب ثابت آبی پوشان.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟

استقلال در هفته ۲۴ لیگ برتر میزبان شمس آذر است و به نظر می‌رسد همانند دو بازی قبلی علاقمند است از وجود میلاد فخرالدینی در جناح راست خط دفاعی استفاده کند. به این خاطر که صالح حردانی مصدوم است و هنوز به شرایط ایده آل نزدیک نشده است. اما خطر محرومیت میلاد فخرالدینی را تهدید می‌کند. به این خاطر که این بازیکن چک رضایتنامه اراکی‌ها را پاس نکرده است و باشگاه آلومینیوم اراک می‌تواند با طرح شکایت به فدراسیون فوتبال مانع از حضور این بازیکن در ترکیب استقلال شود.

روز‌های متمادی است از تعهد میلاد فخرالدینی به باشگاه آلومینیوم اراک می‌گذرد و این چک هنوز پاس نشده است. شاید اخرین راه حل برای اراکی‌ها برای رسیدن به پول طرح شکایت باشد، اما پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که تا به الان شکایتی از سوی باشگاه آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی ارائه نشده است و گویی باشگاه آلومینیوم اراک امیدوار است، در نهایت چک رضایتنامه میلاد فخرالدینی از سوی این بازیکن پاس شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور