Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:43:44 GMT

کشف 2 هزار عدد انواع مواد محترقه در بابل

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۷۵۲۷

کشف 2 هزار عدد انواع مواد محترقه در بابل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل از کشف حدود 2 هزار عدد انواع مواد محترقه توسط بسیجیان این ناحیه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  مرتضی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار بابل نوین، با اشاره به تامین ضرورت امنیت اجتمایی و آرامش جامعه در روزهای پایانی سال اظهار کرد: در راستای تامین، برقراری آرامش اجتماعی و کنترل ناامنی‌های احتمالی چهارشنبه پایانی سال در سطح شهرستان بابل اکیپ‌های اطلاعاتی و عملیاتی بسیج با بررسی‌های به عمل آمده موفق شدند انواع مواد محترقه که برای آتش بازی‌های پایان سال به‌صورت کلی خریداری و جزئی به فروش می‌رسید کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: در همین راستا  فردی که مبادرت به خرید و فروش انواع مواد محترقه مانند بمبک، سیگارت، کپسول و سایر اقلام آتش‌زا می‌کرد به همراه یک هزار و 992 عدد از این مواد محترقه دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل ادامه داد: امنیت اجتماعی‌ و آرامش مردم برای همه نیروهای نظامی در ایران اسلامی حائز اهمیت است و برای سپاه و بسیج که از بدنه مردمی تشکیل شده مهم‌تر، به همین دلیل پاسداران و بسیجیان این ناحیه تمام تلاش خود را خواهند کرد تا این امنیت حفظ و به عهدی اجازه نخواهند داد تا در هیچ فضایی آزاری را متوجه مردم نمایند.
       
این مسئول تصریح کرد: در عملیات اخیر همکارانمان در مجموعه سپاه بابل فردی نوجوان با نام "الف- ع" متولد  ۱۳۸۲ با رهگیری اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد که این مورد نشان می‌دهد خانواده‌ها باید با دقت‌نظر بیشتری فرزندان خود را در خانواده تعلیم دهند و به حرکات اجتماعی آن‌ها توجه بیشتری داشته باشند تا زمینه این مشکلات اجتماعی ایجاد نشود و خدای ناکرده صدمات فیزیکی به خودشان و دیگر افراد جامعه وارد نکنند.
  
رمضانی با قدردانی از بسیجیان و پرسنل این ناحیه و همکاری نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی در برخورد با این‌گونه افراد گفت: دستگاه‌های مربوطه تلاش خود را در این زمینه انجام خواهند داد اما انتظار عمومی این است که مردم در این موارد به کمک نیروهای مسئول بشتابند و ما از اطلاعات شهروندان که به ستاد خبری بسیج با شماره 114 ارسال می‌شود در همه زمینه‌های استقبال خواهیم کرد.
  
مراسم چهارشنبه‌سوری پایان سال که به چهارشنبه‌سوزی تبدیل شده است زیان‌های فردی و اجتماعی خطرناکی را برای جامعه در پی داشته که مسئولان با تمهیدات اطلاعاتی و امنیتی در سال‌های اخیر توانسته‌اند تا حدودی آن را مهار کنند اما کمک‌های مردمی در این زمینه می‌تواند دست سوء استفاده‌کنندگان از برخی باورهای موجود در جامعه را کوتاه کند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ

 طبق آمار رسمی تا پایان هفته بیست‌وپنجم (12 اردیبهشت ماه سال جاری) در فصل بیست‌وسوم لیگ فوتبال ایران، 19 بازیکن لیگ برتری با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند.

در این لیست باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با چهار بازیکن بیشترین بازیکنان مصدوم از ناحیه رباط صلیبی را داشته‌اند. 

 این در حالی است که فصل جاری لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا (40 روز)، فیفا دی در شهریور، مهر و آبان همچنین رقابت‌های تیم امید (مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو) با تعطیلی مواجه شد.

 به این ترتیب این لیگ وقفه کم نداشت! در چنین شرایطی تیم‌ها مجبور بودند که چندین مرتبه بدنسازی انجام بدهند و احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کرد. البته بازیکنانی مانند امید نورافکن و سجاد بازگیر در تمرینات پیش‌فصل مصدوم شده و بعد از وقفه‌های متوالی لیگ، خوشبختانه توانستند به ترکیب تیم‌شان بازگردند.

دیگر خبرها

  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ماجرای انفجار مهیب در بابل چه بود؟
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان