Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@02:19:23 GMT

یاهو 23 ساله شد! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۷۶۲۸

یاهو 23 ساله شد! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یاهو یک موتور جست‌وجوی پرطرفدار در زمینه اینترنت و نرم افزار است که در ژانویه سال 1994 راه‌اندازی شد و ظرف یک سال به طور کامل در جهان شناخته شد.

یاهو امکانات زیادی مثل موتور جست‌وجو، ایمیل یاهو، یاهو مسنجر، اخبار یاهو، گروه یاهو، پاسخ یاهو، تبلیغات، نقشه‌های آنلاین، اشتراک گذاری ویدئو و عکس، ورزش‌های فانتزی و شبکه‌های اجتماعی را در اختیار کاربران اینترنت گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موتور جست‌وجو سال‌های زیادی برترین جست‌وجوگر اینترنت بود که با پیدایش گوگل جای خود را به آن داد و دومین سایت اینترنت برتر جهان شد. البته این سایت از پربازدیدترین سایت های جست‌وجو محسوب می‌شود و  هرماهه حدود 700 میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند.

ویدئوی زیر قالب این سایت را از روز اول راه اندازی نشان می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

23 سالگی سایت یاهو

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،همزمان با چهل و چهارمین سالگرد شکست تجاوز مفتضحانه امریکا به صحرای طبس، طرح اینترنت پر سرعت همراه اول در مسجد شکر طبس با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برقرار شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: مسجد شکر طبس به تکنولوژی نسل چهار مجهز شده است.

بهی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است افزود: برای این طرح ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.




دیگر خبرها

  • (تصاویر) رونمایی از موتور شش سیلندر ساخت ایران
  • آیین رونمایی از موتور شش سیلندر بنزینی
  • استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور
  • در مقابل قطع اینترنت در زمان کنکور ایستادیم و نتیجه داد
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند