Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@07:50:21 GMT

روش‌های پاریسن ژرمن برای شکست رئال

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۷۶۷۹

روش‌های پاریسن ژرمن برای شکست رئال

پاریسن‌ ژرمن برای شکست رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از روش‌های مختلفی بهره خواهد برد.

به‌ گزارش ‌مشرق، فردا شب (سه‌شنبه) دیدار برگشت رئال مادرید و پاریسن‌ ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود. بازی رفت با پیروزی ۳ بر یک سفید پوشان در سانتیاگوبرنابئو پایان یافت و در حالی که تیم پاریسی باید این نتیجه‌ را جبران کند، ستاره‌اش نیمار را به خاطر آسیب‌دیدگی همراه نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال PSG از حمایت هوادارانش و تبدیل کردن پارک دِ پرنس به یک جهنم برای رئال مادرید و تحت فشار قرار دادن داور بهره خواهد برد تا به هدفش یعنی صعود به مرحله یک چهارم نهایی دست یابد. باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن پس از هر پیام یا ویدیویی در رابطه با بازی فردا شب (سه‌شنبه) این جمله را درج می‌کند: "این جا پاریس است، با هم می‌توانیم."

 

تیم فرانسوی برای هولیگان‌هایش جایگاه خاصی را مدنظر قرار داده است. همه آنها مواد آتش‌زای خود را به رنگ نارنجی در خواهند آورد. به نوشته لو پارسین، هولیگان‌های CUP در تمرینات دیروز PSG حضور داشتند. یکی از این هواداران به نحو خشونت آمیزی گفت‌: یک روز می‌توانیم بالاتر از  همه باشیم و ششم مارس یکی از آن روزها است که باید قوی‌تر از همه باشیم.

از طرفی آنترو انریک، مدیر ورزشی تیم فرانسوی خواست یک داور سطح بالا را برای قضاوت این دیدار انتخاب کنند (یوفا فلیکس بریچ آلمانی را برگزیده است) چون  باشگاه به قضاوت دیدار رفت اعتراض داشت. انریک در این رابطه به اکیپ گفت‌: تنها برای این بازی نمی‌گویم. فصل گذشته در پیروزی ۶ بر یک بارسلونا نیز قضاوت ناعادلانه دیده شد. چرا باید چند بار این اتفاق برای ما رخ دهد؟ به یکی از بهترین داورها نیاز داریم. در بازی رفت داور ۴۴ ساله بود و تجربه زیادی نداشت. به یک داور سطح بالا نیاز داریم چون دو تیم نیز فوق‌العاده‌ هستند. تعداد داورانی که آمادگی قضاوت برای این دیدار را داشته باشند، کم نیستند.

باشگاه فرانسوی پس از دیدار رفت به بازیکنان اجازه مصاحبه نداد. به همین خاطر همه از اتحاد تیمی صحبت می‌کنند. این جمله بارها شنیده شده است: "می‌توانیم بدون نیمار پیروز شویم." اونای امری (سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن) نیز بارها به پیروزی در این بازی تاکید کرد. درست است PSG نیمار را در اختیار ندارد اما می‌تواند از آنخل دی ماریا بهره ببرد  که اکنون در بهترین شرایط خود قرار دارد.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲

رم در دیداری که برای کسب سهمیه حیاتی بود، به مصاف اودینزه رفت. آنها برخلاف دیدار‌های گذشته با نمایش ضعیفی بازی را آغاز کردند و بعد از دریافت یک گل در نیمه اول، موفق شدند در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشانند.

آنها تا دقایق پایانی برای زدن گل تلاش می‌کردند که ناگهان اتفاقی نگران‌کننده دیدار را تحت‌تاثیر قرار داد و باعث شد که داور رای به تعویق بازی بدهد.

در دقیقه ۷۰ ایوان اندیکا، مدافع میانی رم، دو بار قفسه سینه‌اش را لمس کرد و ناگهان به زمین افتاد. داور بلافاصله بازی را متوقف کرد تا کادر پزشکی به وضعیت ستاره رم رسیدگی کند.

ادامه این دیدار در مسابقه‌ای جداگانه برگزار شد که در دقایق پایانی رم با ضربه سر کریستانته پیروز از این دیدار خارج شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

 

tags # فوتبال ، سردار آزمون سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ