Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ایران در سفر به یونان مورد استقبال همتای خود در این کشور قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی‌ روش برای تماشای بازی مسعود شجاعی به پایتخت یونان سفر کرده بود تا عملکرد این بازیکن در دیدار آ اِ ک مقابل پانیونیوس را با حضور در ورزشگاه اسپیروس لوئیس مورد بررسی قرار دهد و احتمالا کاپیتان تیم ایران را مجددا به اردوها دعوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های یونانی عنوان کرده‌اند شجاعی بعد از حضور در مسابقه مرحله مقدماتی لیگ اروپا برای پانیونیوس مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس به تیم ملی دعوت نشده ولی کی‌روش بعد از هفت ماه با تماشای بازی این بازیکن و دعوت احتمالی‌اش به تیم ایران، هدیه ویژه‌ای به او داده است.

ضمن اینکه میشائیل اسکیبه، سرمربی تیم ملی یونان نیز در ورزشگاه اسپیروس لوئیس آتن حضور داشت و به گرمی از کارلوس کی‌ روش استقبال کرد.

گفتنی است، تیم ملی یونان یکی از حریفان تدارکاتی تیم ایران پیش از شروع جام جهانی است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی که هدایت هوادار تهران را برعهده دارد در این هفته با همبازی سابق خود در اوساسونا اسپانیا دیدار کرد.

مسعود شجاعی چندین سال با روبرتو تورس در لالیگا هم‌تیمی بود و در تقابل هفته بیست و سوم هوادار و گل گهر با تورس که حالا در خط هافبک گل گهر بازی می‌کند، به عنوان رقیب دیدار کرد.

این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود هوادار تمام شد و روبرتو تورس علی رغم درخشش نتوانست مانع شکست تیمش برابر شاگردان مسعود شجاعی بشود.

تورس و شجاعی چند روز بعد از این تقابل در محیطی متفاوت و دور از زمین فوتبال با یکدیگر دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال