Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاري صدا و سيما از لندن؛ با عادي شدن اوضاع جوي پس از چند روز برف و يخبندان در انگليس ، دهها هزار خانوار در سراسر اين کشور به علت ترکيدگي لوله هاي آب ، با مشکل قطعي آب روبرو هستند.
شرکت آب انگليس اعلام کرد در پي طوفان برف در هفته گذشته که با بروز مشکلات زيادي در سيستم حمل ونقل ريلي و جاده اي و هوايي و تعطيلي مدارس در انگليس همراه بود ، شبکه آبرساني کشور دچار مشکل شده و هم اکنون به علت ترکيدگي لوله ها در لندن آب حدود دوازده هزار خانوار در پايتخت قطع است يا از فشار آب خانه ها بسيار کاسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در منطقه کنت در مجاورت لندن نيز حدود پنج هزار خانوار آب ندارند.
به گفته مقامات شرکت آب در نواحي مرکزي انگليس نيز گزارش ترکيدگي لوله هاي آب در اين نواحي تا چهار هزار درصد افزايش يافته و زندگي بين سه تا شش هزار خانوار را در منطقه ولز مختل کرده است.
مقامات انگليسي با اشاره به تداوم مشکلات آبرساني تا تعمير خطوط لوله ، از مردم خواسته اند در مصرف اب صرفه جويي کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی

آفتاب‌‌نیوز :

یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.

تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.

کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفتگو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.

این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفر‌هایی در منطقه استفاده کرده‌اند.

در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • ترکیدگی لوله و هدر رفت آب در بوستان نماز دغدغه شهروند شیرازی شد + فیلم
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم