Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - رئیس مجمع بسیجیان شهرستان سنندج گفت: ادارات با خرید از واحد های تولیدی داخل استان علل خصوص واحد هایی که با مشکلاتی رو به رو هستند می توانند به تولید داخلی کمک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ویسیانی فر ظهر امروز در مجمع عالی بسیجیان شهرستان سنندج، گفت: اگر واحد های تولیدی با مشکل رو به رو شده باشند را با هماهنگی های داخل استان می توان امکان این را بوجود آورد که بعضی از ادارات را برای خرید از واحد های داخل استان مکلف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان سنندج عنوان کرد: تجمل گرایی، مصرف گرایی و عادت های بد شاید با تلاش های یک ساله تصحیح نشوند اما باید کار گروه ها و شورا ها تلاش کنند تا این مشکلات با برنامه های بلند مدت رفع شود.

ویسانی فر افزود: خوشبختانه طرح کرامت از سال ۹۶ در کشور آغاز و استان کردستان نیز به عنوان استان پایلوت این طرح انتخاب شده است و تلاش های خود افراد تحولات خوبی را در این بخش ایجاد کرد.

وی خواستار ارتباط کار گروه های مجمع بسیجیان شهرستان سنندج با ادارات دولتی شد و گفت: این ارتباط می تواند قدرت کارگروه ها را افزایش و ادارات را نیز از همت و تلاش بسیجیان برخوردار سازد.

ویسیانی فر گفت: امید است در سال آینده با تجربیات شورا ها و کار گروه ها مشکلات را بررسی و در راستای رفع آنها تلاش کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از نوسازی و درجاسازی واحد‌های فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستا‌های تابعه براساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد.

وی اظهار کرد: واحد‌های فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحد‌های واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستا‌های خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

این مسئول بیان کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود، لذا با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحد‌های فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین