Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@18:32:18 GMT

استقلال با 8 تغییر برابر العین

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۸۴۸۶

استقلال با 8 تغییر برابر العین

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانتیم فوتبال استقلال در حالی فردا در سومین رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم العین امارات می رود که تغییرات زیادی را در این تیم نسبت به سال گذشته نظاره گر هستیم.

استقلالی ها سال گذشته با سرمربیگری منصوریان با بازیکنانی همچون مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، پادوانی، زکی پور، وریا غفوری، فرشید باقری، خسرو حیدری، مگویان ، علی قربانی و کاوه رضایی برابر العین به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تیم فوتبال استقلال با هدایت شفر با تغییرات بی شمار مقابل العین به امارات می رود و در این میان تنها 3 بازیکن به صورت قطعی در ترکیب حضور داشتند و 8 بازیکنی که سال گذشته بازی کردند در دیدار فردا جای خود را به بازیکنان جدید دادند.

حسينى ، وریا غفوری، روزبه چشمی، مجید حسینی، امید نورافکن، فرشید باقری، امید ابراهیمی، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و مامه بابا تیام يازده بازيكنى هستند كه از میان آنها تنها غفوری، باقری و مجید حسینی سابقه حضور در تیمشان را برابر العین در سال گذشته داشتند و ما بقی بازیکنان در بازی فردا برای اولین بار مقابل این تیم اماراتی بازی می کنند.

تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه ساعت ١٨:٥٠ در ورزشگاه هزاع بن زاید سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

ترکیب متفاوت آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، حضور آرش برهانی در ورزشگاه آزادی در جریان دیدار استقلال و ذوب‌آهن و تماشای مسابقه در کنار فرشید سمیعی زمزمه‌های بازگشت مهاجم سابق آبی‌ها به باشگاه را به وجود آورده است.

برهانی که تا قبل از حضور علی خطیر در استقلال ریاست آکادمی باشگاه استقلال را برعهده داشت و همزمان سرمربی تیم امید این باشگاه هم بود، چند ماهی است از استقلال دور شده اما به نظر می‌رسد با توجه به رابطه خوب او با فرشید سمیعی دوباره شاهد بازگشتش باشیم.

برهانی که چند هفته قبل از شهرداری آستارا و سمت سرمربیگری این تیم لیگ یکی کنار رفت، حالا احتمالا دوباره به عنوان رییس آکادمی استقلال به تیم محبوب خودش برگردد و کارش را شروع کند.

مسئولان استقلال تاکنون اظهارنظر رسمی در این خصوص نداشتند اما بازگشت برهانی به آکادمی باشگاه استقلال محتمل به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • واکاوی تساوی سپاهان و استقلال خوزستان؛ بی‌انگیزگی مفرط
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد