Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد نهج‌البلاغه استان یزد از برگزاری اولین دوره مسابقه حفظ حکمت‌های نهج‌البلاغه در بیش از 12 مدرسه استان یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام محمدرضا ابویی رئیس بنیاد نهج‌البلاغه استان یزد در گفتگو با یزدامروز؛ از برگزاری اولین دوره مسابقه حفظ حکمت‌های نهج‌البلاغه در بیش از 12 مدرسه استان یزد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام ابویی افزود: اولین دوره مسابقه حفظ حکمت‌های نهج‌البلاغه با همکاری اداره قرآن و عترت معاونت پرورشی آموزش‌وپرورش استان یزد  به‌ صورت هم‌زمان در بیش از 12 دبستان شهرستان‌های یزد و اشکذر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه درراستای آشنایی نونهالان استان با معارف بلند نهج‌البلاغه برگزارشده که مورد استقبال خوب دانش‌آموزان قرار گرفت.

ابویی تصریح کرد: در این مسابقه بیش از 1300 دانش‌آموز شرکت داشتند.


 

انتهای پیام/ح

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف ایران تثبیت حق خود بود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق  در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه گفت : قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد/هدف ایران تثبیت حق خود بود. 
سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه خواستار تعیین تکلیف انتخاب رئیس جدید پارلمان عراق شد.
وی در این نشست گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت حقش در پاسخ بود، تشدید تنش و گسترش دامنه درگیری نبود و رژیم صهیونیستی از دهه‌های گذشته اینگونه رسمی از سوی کشوری مورد حمله قرار نگرفته بود.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه تاکید کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی خود، یک متغیر ویژه به شمار می‌رود که قدرت ایران در شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی را با وجود همکاری بسیاری از کشور‌ها با آن، ثابت می‌کند.
حکیم با بیان اینکه عراق موضع پیشگامی در یاری ملت فلسطین و همبستگی با فلسطین دارد، عنوان کرد:، اما موضع دولتی و سیاسی رسمی با استفاده از اراضی عراق برای انجام عملیات نظامی موافق نیست و ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم، جنگ در غزه را متوقف و مصوبه شورای امنیت برای توقف جنگ و وارد کردن کمک‌ها را اجرا کند.
وی درباره گروه‌های عراقی گفت: گروه‌های عراقی، روزی ادعا نکرده‌اند که عملیات نظامی را به دستوراتی از خارج از کشور انجام می‌دهند بلکه این عملیات برای حفظ حاکمیت کشور بنابر دیدگاه خود انجام می‌شود و نظر ما سیاست مهار این گروه‌ها است و نه سیاست ضربه به آنها به ویژه با توجه به اینکه عراق در حال ساماندهی اوضاع داخلی است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه اشاره کرد: شاهد آن بودیم این گروه‌ها، هنگامی که توقف عملیات نظامی خود را اعلام کردند و برای عدم در تنگنا قرار دادن دولت، وارد آتش بس شدند، با مسئولیت‌پذیری بالایی عمل کردند.
وی همچنین در باره پایان ماموریت ائتلاف بین‌المللی در عراق اظهار داشت: عراق در مساله پایان ماموریت ائتلاف بین‌المللی به ویژه با پایان داعش به عنوان یک چالش وجودی جدی است، اما در وهله نخست باید ماموریت ائتلاف بین‌المللی با گفتگو با طرف‌های بین‌المللی و با تفاهم پایان یابد و نه با روش‌های دیگر.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه افزود: در مرحله دوم نیز ما به انتقال به روابط دوجانبه بین عراق و بسیاری از کشور‌های ائتلاف بین‎المللی و در راس آن آمریکا اهتمام داریم و روابط دوجانبه بین عراق و برخی کشور‌های ائتلاف بین‎المللی به نفع عراق است.
وی خاطرنشان کرد: روابط عراق با آمریکا براساس توافقنامه چارچوب استراتژیک که در پارلمان عراق تصویب شده، برقرار است و این توافقنامه مهم، تصویب شده و فراگیر در همه زمینه‌ها است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن، گفت: این سفر برای فعال‌سازی این توافقنامه و ایجاد روابط دوجانبه انجام شده و واضح است که هر اندازه روابط دوجانبه بین دو کشور سامان یابد، پایان ماموریت ائتلاف بین‌المللی تسریع می‌شود.
حکیم تاکید کرد که ثبات امروز در عراق، نیازمند تلاش برای تقویت آن است تا به ثبات پایدار تبدیل شود و به صورت مثبت با دستاورد‌های امروز برخورد کنیم.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان با اشاره به نظر سران کشور‌های منطقه نسبت به عراق توضیح داد: تا حد زیادی نسبت به وضعیت عراق از طریق آنچه از سران منطقه نسبت به عراق می‌شنویم، خوشبین هستیم و قطعا سفر ما به این کشور‌ها برای هماهنگی با دولت است و در این سفر‌ها وضعیت عراق و راه‌های حمایت از عراق و روابط فیمابین و پرونده‌های منطقه‌ای را بررسی و اینگونه بر تاثیر عراق و نقش منطقه‌ای و بین‌المللی آن در کل حوادث منطقه تاکید می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ / روبات‌ها کاربردی می‌شوند
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی