Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   اصغر رحیمی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان به خبرنگاران گفت: در دوره گذشته این بازی ها در چین 16سهمیه کسب کرده بودیم اما امیدواریم این تعداد در المپیک آرژانتین افزایش یابد.
رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک ادامه داد: تصور می کنم وضعیت ورزشکاران نوجوان ما در همان رشته هایی که بزرگسالان در آن موفقیت کسب می کنند، توانمند ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی درباره پاداش قهرمانان و مدال آوران المپیک نوجوانان 2018 اظهار کرد: رایزنی هایی در باره این پاداش ها مطرح شده که باید در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به تصویب برسد. همچنین برای مدال آوران در پای سکو هم پیشنهاد پاداش داده شد که پس از تصویب اعلام می شود.
سومین دوره بازی های المپیک جوانان هم مهرماه سال آینده به میزبانی آرژانتین و در بوینوس آیرس برگزار می شود.
کاروان اعزامی ایران در المپیک نوجوانان 2014 با ۳ مدال طلا و ۳ مدال برنز در جایگاه بیست و چهارم جدول بازی ها ایستاد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی ظهر یکشنبه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

در این دوره مباحثی از قبیل سبک زندگی اسلامی و قرآنی، ابعاد سبک زندگی قرآنی در تمام عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی، پاسخگویی قرآن برای تمام نیازهای بشر، مقایسه آن با سبک‌های زندگی غربی و غیر اسلامی، انواع تعاریف متداول در خصوص سبک زندگی و میزان رواج سبک‌های غربی و غیر ایرانی و غیر اسلامی در میان نسل امروز به خصوص نوجوانان و نوجوانان، تأثیر سبک زندگی بر روی عادات و پوشش افراد بررسی شد.

در پایان این همایش سخنران برنامه به سوالات حاضرین پاسخ داده و راهکارها و پاسخ‌هایی برای تبلیغ و تبیین سبک زندگی قرآنی ارائه داد.

کد خبر 6096418

دیگر خبرها

  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک