Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مجمع نخبگان و دانش آموختگان بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: موضوعی که امروز فضای دانشگاه و دانشجویان با دقت نظاره می‌کنند، عملکرد دستگاه‌های اجرایی در نخستین سال خدمت رسانی شهرداری مشهد در دوره جدید است.

علی سلطانی، مسئول مجمع نخبگان و دانش آموختگان بسیج دانشجویی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال نو و شروع طرح پیشواز بهار، شاهد آغاز کار تمام دستگاه‌های اجرایی شهری به خصوص شهرداری هستیم که در راستای سیاست‌های کلان شهری به عنوان خادم مردم خدمت رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی با تاکید بر اینکه عدم تغییر شیب خدمت رسانی در طرح بهاری نکته‌ای حائز اهمیت است، گفت: با وجود آنکه نباید خدمت رسانی در طرح استقبال از بهار در مناطق پایین شهر مورد بی مهری قرار گیرد، ولی متاسفانه امروز در سطح شهر شاهدیم که تغییر شیب از پایین به بالای شهر تغییر یافته است.

مسئول مجمع نخبگان و دانش آموختگان بسیج دانشجویی خراسان رضوی، افزود: درخواست ما از مسئولین شهری و شهردار مشهد این است که شیب خدمت رسانی را تغییر ندهند؛ موضوعی که امروز فضای دانشگاه و دانشجویان با دقت نظاره می‌کنند، عملکرد دستگاه‌های اجرایی در نخستین سال خدمت رسانی شهرداری مشهد در دوره جدید است.

وی  تاکید کرد: به طور حتم ضعف در عملکرد نقد‌های منصفانه و مطالبه عمومی مردم را به دنبال خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید بادامی نجات صبح امروز در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورا که با حضور معاون مالی و اقتصادی، مدیران شهرداری منطقه یک و مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و گردشگری شهرداری پیرامون بررسی عملکرد شهرداری منطقه ۱ در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری برگزار شد، افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته تصمیم بر این شد که طرح رود دره هرچه سریع‌تر آماده شده و عملیات اجرایی آن از ابتدای خرداد ماه سال جاری توسط پیمانکار یا مجری طرح آغاز شود.

بادامی نجات با تاکید بر اینکه شهرداری نباید فرصت سوزی کند، اظهار داشت: مدیریت شهری باید از تمامی فرصت‌ها برای حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری استفاده کند چرا که زمینه و بستر توسعه و پیشرفت هر شهری به ویژه شهری همچون همدان می‌تواند در حوزه اقتصادی بسیار راهگشا باشد.

وی به پروژه برج ایرانیان نیز اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه مصوبه اجرایی شورا را دارد و باید پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان یادآور شد: پروژه‌هایی همچون پروژه برج ایرانیان می‌تواند درآمدهای پایداری را برای شهرداری به همراه داشته باشد اما این اکنون بلاتکلیف مانده است.

وی با بیان اینکه شهرداری می‌تواند اجرای پروژه برج ایرانیان را به صورت مشارکتی آغاز کند، تاکید کرد: لازم است یک نفر مسئول به عنوان مدیر واحد برای اجرای پروژه توسط شهرداری تعیین شده و پیگیر امور مربوطه باشد و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری گزارش نهایی آن را به شورا ارائه دهد.

بادامی‌نجات در ادامه به احداث پارک‌هایی فرامطقه‌ای ولایت و اکباتان اشاره کرد و یادآور شد: شورای شهر همدان به دلیل اهمیت حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری و اهمیت فضای سبز و تفریح برای شهروندان، در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ۲۰ میلیارد تومان برای پارک ولایت لحاظ کرده است و شهرداری باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی بر آماده سازی حداقل زیرساخت‌های لازم برای پارک ولایت جهت حضور سرمایه‌گذار تاکید کرد و افزود: لازم است وضعیت پارک ولایت برای حضور سرمایه‌گذار تا پانزدهم خرداد ماه نیز مشخص و تعیین تکلیف شود.

وی با انتقاد از عملکرد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری همدان با بیان اینکه در این زمینه به طور مستمر با بهانه‌های مختلف شهرداری مواجه هستیم، گفت: مدیریت شهری باید از فرصت سوزی‌ها بپرهیزد به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان همچنین به پروژه‌های پیشنهادی شهرداری در بودجه سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه بیشتر این طرح‌ها اجرایی یا پیگیری نشده و برخی نیز بلاتکلیف مانده است.

سرمایه‌گذاری؛ مهمترین حوزه تصمیم‌گیری مدیریت شهری است

معاون مالی و اقتصادی شهرداری همدان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه سرمایه‌گذار، اظهار داشت: تنها راه برون رفت شهرداری‌ها از مشکلات مالی جذب سرمایه اقتصادی است و امروزه شهرداری‌های موفق شهرداری‌هایی هستند که در جذب سرمایه‌گذار به خوبی عمل کرده و بستر و شرایط را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کرده‌اند.

رضا ابرار خرم سرمایه‌گذاری را مهمترین حوزه تصمیم‌گیری مدیریت شهری برشمرد و گفت: علاوه بر اهمیت توجه مدیریت شهری به حوزه سرمایه‌گذاری، موفقیت در این حوزه نیز همگام و همراهی مدیران استان را می‌طلبد.

وی به تلاش و زحمات ریاست کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان اشاره کرد و یادآور شد: این کمیسیون در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری اقدامات و زحمات زیادی را متقبل شده و یکی از موارد آن تخصیص ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای پارک ولایت است که این اقدامات رویکرد مهمی را در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری رقم می‌زند.

ابرار خرم ایجاد دو پارک فرامطقه‌ای اکباتان و ولایت را از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دانست و اضافه کرد: فراهم کردن بسترهای سرمایه‌گذاری در این ۲ پارک، استقبال سرمایه‌گذاران را به دنبال خواهد داشت و ما باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 6087645

دیگر خبرها

  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود