Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- ایرنا- سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: 42میلیارد و 950میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این نهاد حمایتی امسال پرداخت شده است.

محمد خادمی روز دوشنبه به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات در زمینه های کشاورزی، باغداری، دام پروری، صنایع دستی و خدماتی در راستای توانمندسازی خانواده های زیر پوشش این نهاد به مددجویان واجد شرایط در این شهرستان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد:237 طرح اشتغال زایی در این زمینه برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی امسال اجرا شد.
خادمی با بیان اینکه این میزان تسهیلات نسبت به مدت مشابه افزایش داشته افزود: 36 میلیارد و 890 میلیون ریال در سال گذشته برای اشتغال زایی در اختیار227 مددجوی زیرپوشش این شهرستان قرار گرفته است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: اشتغال مهم ترین راه توانمندسازی مددجویان این شهرستان برای کاهش وابستگی آنان به مستمری این نهاد حمایتی است.
وی تصریح کرد: 8میلیارد و470میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد به 269 مددجوی زیر پوشش این نهاد حمایتی اعطاء شده است.
وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای و مشاوره شغلی از دیگر برنامه های این نهاد حمایتی در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار آسیب پذیر در این شهرستان است.
کمیته امداد خمینی (ره) در 14 اسفند 57 برای پشتیبانی از محرومان و مستضعفان و خودکفا کردن آنها تأسیس گردید.
هم اکنون بیش از 2هزار و 27 خانوار با جمعیتی افزون بر سه هزار و 665 نفر زیر پوشش این نهاد حمایتی در گچساران هستند.
116میلیارد و 280 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به 2 هزارو 717 مددجویان این نهاد حمایتی تاکنون پرداخت شده و این روند به طور جدی ادامه داد.
دوگنبدان مرکز شهرستان 120 هزار نفری گچساران در 150 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی