Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@22:50:54 GMT

استفاده ازلباس متحدالشکل برای ماموران آبفارلرستان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۰۰۹۲

استفاده ازلباس متحدالشکل برای ماموران آبفارلرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس عبدالرضاسیفی افزود: به منظور پیشگیری از هر گونه سواستفاده و شناسایی افراد سودجو و فرصت طلب، این شرکت اقدام به تهیه لباس فرم متحدالشکل و کلاه آرم‌دار برای ماموران قرائت کنتور و توزیع کننده قبوض آب اقدام نموده است. این ماموران با کارت شناسایی معتبر و لباس متحدالشکل به درب منازل مسکونی و تجاری در تمامی روستاهای تحت پوشش در سطح استان مراجعه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ۵۵ مامور قرائت کنتور در هر دوره ۴۵ روزه، با مراجعه به منازل و اماکن، شماره کنتور را قرائت و بر مبنای آن قبوض آب تو سط امور مشترکین صادر شده و در اختیار بیش از ۱۲۳ هزار مشترک در ۱۵۲۳روستای سطح استان قرار می گیرد.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی افزود: از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

گفتنی است اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ مطرح شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر