Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@17:47:43 GMT

محمد احمد: انگیزه زیادی برای شکست استقلال داریم

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۰۱۲۸

محمد احمد: انگیزه زیادی برای شکست استقلال داریم

بازیکن تیم العین امارات از انگیزه زیاد تیمش برای شکست استقلال در رویارویی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ ورزشی فوتبال ایران ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد احمد در نشست خبری پیش از بازی هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از گروه D میان تیم‌های العین امارات و استقلال تهران گفت: ما بسیار مصمم و باانگیزه برای شکست استقلال و کسب هر 3 امتیاز این بازی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تیم العین امارات ادامه داد: بازیکنان العین متعهد و مصمم هستند تا بهترین عملکرد خود را برابر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به نمایش بگذارند. در تمام طول این بازی تلاش خواهیم کرد تا به پیروزی برسیم. ما به حمایت قدرتمند هواداران العین در مصاف با استقلال اعتماد کامل داریم و امیدواریم برنده شویم.

وی در پایان اظهار داشت: هدف تیم العین همیشه پیروزی و کسب 3 امتیاز است. می‌خواهیم امکان پیروزی حریف را به حداقل برسانیم و در بازی‌های باقی‌مانده از لیگ قهرمانان آسیا پیروز شویم.

تیم‌های العین امارات و استقلال ساعت 18:50 دقیقه فردا (سه‌شنبه) به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا منتظر بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو بماند.

شاگردان توماس توخل با وجود نتیجه نه چندان خوبی که در رقابت‌های بوندسلیگا گرفتند اما در لیگ قهرمانان یکی از مدعیان اصلی هستند و شب گذشته هم در آستانه کسب یک پیروزی مهم بودند اما گلی که در دقیقه ۸۳ خوردند مانع این اتفاق شد.

موسیالا پس از پایان این بازی در گفتگو با بی اسپورت اظهار داشت:«ما می‌توانستیم زمین را با پیروزی ترک کنیم. این دستاویر کمی برای ما تلخ است و ناراحت شدیم اما باید سر ما را بالا بگیریم و بار دیگر برای پیروزی در برنابئو تلاش کنیم. من همیشه رویای بازی در چنین دیدارهای بزرگی را داشتم.»

او درباره مصدومیتش پیش از این بازی اضافه کرد:«کمی احساس درد داشتم. ورم مختصری بود که برای برطرف کردنش از مسکن استفاده کردم. اما در حال حاضر درد خاصی در زانویم ندارم. امیدوارم این مشکل خیلی زود به صورت کامل برطرف شود.»

دیگر خبرها

  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد