Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@16:53:37 GMT

تیراندازی نافرجام به سرنشین سواری پراید در سنندج

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۰۲۵۹

تیراندازی نافرجام به سرنشین سواری پراید در سنندج

رکنا: فرمانده انتظامی استان کردستان از تیراندازی فرد یا افراد ناشناس به سمت سرنشین یک دستگاه سواری پراید خبر داد و گفت: این حادثه در یکی از محلات شهر سنندج اتفاق افتاد اما به سرنشین این خودرو آسیبی وارد نشد.

سردار مسعود خرم‌ نیا تاکید کرد: روز هشتم اسفند جاری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی به سمت یک دستگاه خودرو پراید در یکی از محلات شهر سنندج، بلافاصله ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از حضور پلیس Police در محل تیراندازی، ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند شخصی به هویت معلوم با خودرو شخصی خود در حال حرکت در مسیر یکی از محله ها بود که توسط عوامل ناشناس، خودرو وی مورد اصابت گلوله قرار گرفت که در این حادثه Incident خودرو از مسیر منحرف و متوقف می شود.
فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه این تیراندازی، صدمات جانی نداشته است، اظهار کرد: اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این تیراندازی آغاز شده و پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله های شهرستان شیراز را اعلام کرد که تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش برای خرید لباس به یک منزل که مزون خانگی بود رفته بودند که پس از پرو کردن لباس، فروشنده زن این دو خریدار را مسخره کرد که پس از مشاجره منجر به درگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل رساند.

ضربت بیان کرد: در ادامه درگیری، زن ۴۰ ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند که با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله های شیراز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایتبخش است، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کد خبر 845381 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • شاخ به شاخ شدن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در محوراشنویه - ارومیه