Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت گفت: امسال ۱۸ هزار زائر راهیان نور از ۱۸ استان کشور از یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بُلفَت، “سرهنگ مصطفی حبیبی” روز دوشنبه در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان، هدف از یادبودها و سفرهای راهیان نور را زنده نگهداشتن ارزش های شهدا و رشادت های رزمندگان در مناطق جنگی کشور عنوان کرد و گفت: در کنار ماهیت معنوی راهیان نور، اهداف اقتصادی و گردشگری هم مدنظر است که نیاز به همت همگانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت اظهار کرد: تبادل فرهنگی و همچنین نشان دادن امنیت در نقطقه صفر مرزی کشور به جهت جذب سرمایه گذاران و حضور گردشگران از پیام های مهمی است که زائران راهیان نور به عنوان سفیران این منطقه به سایر استان ها و نسل های انقلاب انتقال می دهند.

فرماندار سردشت در خصوص راهیان نور بر حفظ ماهیت معنوی آن تاکید کرد و گفت: مقاومت و استقامت درجنگ تحمیلی و نثار جان و مال در این راه، ارزش های ملموسی برای مردم شهرستان هستند و نبایدخاطرات و رویدادهای آن دوران به فراموشی سپرده شود.

نژاد جهانی با بیان اینکه حضور کاروانهای راهیان نور در شهرستان علاوه بر ماهیت معنوی، جنبه مادی و توسعه ای هم دارد، گفت: راهیان نور فرصت استثنایی برای معرفی شهرستان با رویکرد گردشگری بوده که نیازمند همت عمومی، فرهنگ سازی و بیان ارزش های اقتصادی آنها برای بدنه عمومی جامعه است.

وی با تبریک فرارسیدن روز زن و با اشاره به ماهیت معنوی و ارزشی این روز  در فرهنگ ایرانی اسلامی گفت: زنان نقش و جایگاه ارزنده ای در فرایند توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور ایفا می کنند.

وی بر تعامل و حمایت ازحضور بانوان در عرصه های اجتماعی و توانمندی آنها تاکید کرد و خواستار  تجلیل از بانوان شاغل در ادارات درهفته زن شد.

تعهد در عمل از پیام های مقام معظم رهبری در روز درختکاری است

جهانی گفت: هر ساله در هفته منابع طبیعی مقام معظم رهبری اقدام به کاشتن نهال و آبیاری آن می کند که این اقدام حامل پیام و تاکید ایشان بر حفظ منابع طبیعی با تعهد بر عمل و ابتکار در این خصوص است که بایستی از این رویکرد الگوی برداری عملی شود.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ منابع طبیعی و محیط زیست گفت: مسئولیت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی همگانی است و باید با نگاهی فرابخشی حراست از آن در دستور کار قرار گیرد.

وی در این جلسه از عملکرد سازمان همیاری و شهرداری های استان و شهرداری سردشت در خصوص عدم بازگشایی هتل مروارید سردشت انتقاد کرد و خواستار پیگیری و رفع موانع و مشکلات آن در آستانه عید نوروز شد

روحانیون و معتمدان در رابطه با نیت های سوء و حاشیه ساز به صورت شفاف موضع گیری کنند

فرماندار سردشت با اشاره به موضع گیریهای تفرقه انداز برخی از افراد از مردم شهرستان خواست تا وارد فضای تفکیک مسائل قومی و مذهبی نشوند و خواستار روشنگری روحانیون و معتمدان برای تحکیم وحدت و همدلی تاریخی مردم شد.

وی با بیان اینکه امنیت زیربنایی ترین بستر توسعه در کشور ماست تصریح کرد: آنچه که امروز نیز مانند گذشته جامعه ما به آن نیاز دارد امنیت و آرامش کامل در چارچوب مرزهای جمهوری اسلامی ایران است تا در سایه آن قله های ترقی را طی کنیم.

جهانی از بازنگری در کمیته ها، کمیسیون ها و کارگروه های شهرستانی در سال ۹۷ خبر داد و گفت: بایستی برای کارا کردن آنها بازتعریفی از شرح وظایف و بازه زمانی مشخصی برای تشکیل جلسات گنجانده و ابلاغ شود و ارزیابی های مستمر نیز  جهت بهبود امورات صورت گیرد.

امام جمعه سردشت نیز با اشاره به اینکه وظیفه شناسی و انجام آن از واجبات دینی است، گفت: هر شخصی که عهده دار مسئولیتی در جامعه است بایستی نسبت به ظرفیت و توانایی انجام امور محوله آگاهی داشته باشد در غیر اینصورت حقوقی که می گیرد حرام است.

ماموستا سلام امینی افزود: وظیفه روحانیون راهنمایی، امر به معروف و نهی از منکرات و فسادها و ناهنجاری های اجتماعی است که متاسفانه شیوع انها از عدم اجرای این فریضه است.

وی همچنین با تاکید بر اجرای مصوبات جلسات، اظهار کرد: موضوعات مهمی در جلسات مطرح می شود که بنابه اهمیت جزو مصوبات و ماحصل آن محسوب می شوند و چنانچه به مرحله عملیاتی شدن نرسند این رویه ناپسند می شود و همینطور مسئولان به صورت سالیانه گزارش عملکردی را در راستای تنویر افکار عمومی نسبت به نحوه اجرای اموراتشان ارائه دهند.

ماموستا امینی در رابطه با توجه مسئولان امر به خانواده و فرزندان شهدا گفت: از حیث رفتار و کردار ضروری است که نظارت و توجهات بیشتری نسبت به آنهاصورت بگیرد که در مسیر انحراف قرار نگیرند چون ناخواهان انقلاب، عمل آنها را به حساب نظام گذاشته و در جهت سوء استفاده اقدام می کنند.

در ادامه جلسه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، منابع طبیعی و آبخیزداری، محیط زیست و امور بانوان فرمانداری به ارائه گزارش عملکردی از وضعیت امسال پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع شدن دسترسی به ۳ نقطه سردشت دزفول

به گزارش خبرنگار مهر، بخشدار سردشت دزفول ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی و شست و شوی زیرساخت‌های جاده‌ای دسترسی به روستاهای ماهوربرنجی علیا و سفلی و میدان بخش سردشت دزفول قطع شد.

سوزنگر افزود: با توجه به وضعیت جوی، شهروندان از حرکت به سمت بخش سردشت تا عادی شدن شرایط خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش سردشت در شمال شهرستان دزفول با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزارنفر قرار دارد.

کد خبر 6095261

دیگر خبرها

  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • تشییع پیکر شهید محمدمهدی فانی در شهرستان طبس
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • قطع شدن دسترسی به ۳ نقطه سردشت دزفول