Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@02:39:33 GMT

سرپرست جدید شرکت تاپکو منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۰۳۹۲

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم،مهندس سید حسین میرافضلی بنا به پیشنهاد هیئت مدیره شرکت تاپکو دکتر حسین نجفی ،عضو هیت مدیره این شرکت را به عنوان سرپرست شرکت تاپکو منصوب کرد.

در حکم مدیرعامل پتروشیمی جم خطاب به سرپرست شرکت تاپکو آمده است:امید است با برنامه ریزی و بسترسازی لازم،آن شرکت به مجموعه ای سرآمد در حوزه بازاریابی و فروش محصولات پتروشیمی جم و توسعه بازار در صنعت پتروشیمی و نفت نائل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران سه مجموعه ورزشی تهران مشخص شدند

معاون جذب سرمایه و مشارکت‌های مردمی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیران مجموعه های ورزشی انقلاب و شهید شیرودی منصوب شدند.

به گزارش مشرق، پس از انتصاب محمد محمدی سرپرست پیشین مجموعه ورزشی انقلاب به سمت مدیرعاملی باشگاه سایپا، محسن خمارلو طی حکمی از سوی حسین طلا مدیرعامل شرکت توسعه به عنوان سرپرست مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب منصوب شد. خمارلو پیش از این مدیریت مجموعه ورزشی شهید شیرودی را بر عهده داشت.

بر اساس این گزارش با جابجایی مدیریت مجموعه ورزشی شهید شیرودی، در حکمی جداگانه از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، حسین خبیری نیز به عنوان سرپرست این مجموعه ورزشی منصوب شد.

گفتنی است در روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ نیز عباس اکبرزاده با حکم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان معاون جذب سرمایه و مشارکت‌های مردمی این شرکت منصوب و جایگزین دیبایی شد. حمیدرضا دیبایی نیز در حکمی دیگر به عنوان مشاور حسین طلا مدیرعامل شرکت منصوب شد.

همچنین در روز سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ با توجه به پایان یافتن دوره سرپرستی احسان عربی در مجموعه ورزشی شهید کشوری، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مهدی ملک‌نیا مدیر حراست این شرکت را با حفظ سمت به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی شهید کشوری منصوب کرد.

شایان ذکر است در هفته سوم اسفندماه هم احسان حیدری شهباز که سرپرستی امور حقوقی و مستغلات شرکت توسعه را بر عهده داشت با توجه به همکاری با باشگاه پرسپولیس به عنوان معاون حقوقی آن باشگاه، مسئولیت خود در شرکت توسعه را به شاکری سپرده و فیض اله شاکری نیز با حکم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور عهده‌دار سرپرستی امور حقوقی و مستغلات این شرکت شد.

دیگر خبرها

  • مدیران سه مجموعه ورزشی تهران مشخص شدند
  • «مصلح» سرپرست نیرومحرکه شد
  • سرپرست شرکت مترو تهران و حومه منصوب شد
  • انتصاب سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اشنویه
  • مدیر متروی تهران تغییر کرد
  • یک تغییر مهم در شهرداری زاکانی
  • سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب شد
  • سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد
  • مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد