Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به کشورمان و صحبت های یک بام و دو هوای مسئولان فرانسوی بالاخص ادعای وزیر امور خارجه فرانسه مبنی بر مذاکرات موشکی به  ظریف وزیر امور خارجه ایران نامه ای نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به کشورمان و صحبت های یک بام و دو هوای مسئولان فرانسوی بالاخص ادعای وزیر امور خارجه فرانسه مبنی بر مذاکرات موشکی ،نکاتی را به عرض می رسانیم تا شاید فانوس راه باشد و چراغ هدایت.

متن نامه به شرح زیر است:

وزیر محترم امور خارجه جناب آقای دکتر ظریف
ضمن عرض سلام و خداقوت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به کشورمان و صحبت های یک بام و دو هوای مسئولان فرانسوی بالاخص ادعای وزیر امور خارجه فرانسه مبنی بر مذاکرات موشکی ،نکاتی را به عرض می رسانیم تا شاید فانوس راه باشد و چراغ هدایت.

1- هرچند که شما را دیپلماتی مجرب و دلسوز و مورداعتماد می دانیم ،اما از باب تذکر خدمت شما عرض می کنیم که مطمئن باشید و در همین چندسال تجربه جنابعالی ثابت کرده که هیچ چیز محرمانه ای نزد غربی ها نخواهد ماند، مبادا به مذاکراتی به عنوان محرمانه تن دهید که بعدا باعث رسوایی دستگاه دیپلماسی کشور شود.

2- اگر قرار است مذاکره ای در کار باشد، باید ابتدا بر سر هواپیماهایی باشد که امروز در کل کشور از تحریم قطعات آن توسط فرانسه علی رغم برجام رنج می برند و همچنین هواپیماهایی باشد که یک روز قبل از تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به ایران آورده شده و اکنون در آرشیو فرودگاه مهرآباد به دلیل عدم تضمین های خدمات پس از فروش در بحث گارانتی و قطعات متوقف شده اند.

3- کشور فرانسه که مدعی دموکراسی و حقوق بشر می باشد باید موضع خود را نسبت به رژیم صهیونستی که ناقص اصلی حقوق بشر است و آل سعود کودک کش و اخراج دانشجویان و کارمندان مسلمان از محل های تحصیل،تدریس و اشتغال در کشور فرانسه تغییر داده و در جهت ثبات وآرامش در منطقه و آزادی مسلمانان در کشور خود تلاش کند.

4- کشور فرانسه باید رسماً از ملت ایران به دلیل مداخله های یک جانبه و وقیحانه در اغتشاشات اخیر، رسوایی خون های آلوده به ویروس اچ ای وی و پناه دادن به تروریست سازمان مجاهدین خلق که دستشان به خون ملت بی گناه ایران آغشته است، و همچنین خط و نشان کشیدن برای امورات دفاعی ایران از جمله برنامه های موشکی عذرخواهی کند.

5- اگر قرار است سخنی از برنامه موشکی در مذاکراتتان باشد، باید نسبت به استقرار سکوهای موشکی ناتو پیرامون ایران و گسترش این اتحادیه نظامی و اشغالگر به سمت مرزهای ایران باشد،نه چیز دیگری

6- نیک می دانید که ملت ایران در حوزه دفاعی از جمله برنامه های موشکی متحد و یکپارچه بوده و هرنوع مذاکره در این خصوص توهین به ملت ایران و خارج از قانون اساسی است، چرا که بحث در این خصوص هم صرفاً در حوزه سیاست های کلان تعریف شده و در اختیار وزارت خانه خاصی نیست و ایضاً مذاکرات منطقه ای هم محکوم به معامله و محتوم به انفعال محور مقاومت خواهد بود،که باید در مقابل زیاده خواهی و مداخلات فرانسه در این سفر،انقلابی عمل شود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان به ریاست «علیرضا بیکدلی» معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان و «فرخ شریف زاد» معاون اقتصادی و کنسولی وزارت امور خارجه تاجیکستان در تهران برگزار شد.

هیأت‌های دو طرف درباره موضوعات کنسولی از جمله روادید، تسهیل ترد اتباع، تمهید همکاری‌های علمی، آموزشی، حقوقی، قضائی، پلیسی، حمایت از رانندگان و حل و فصل مشکلات اتباع گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر 6098446 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • البرز در حوزه صادرات جهش بزرگی را رقم زد
  • کنعانی: بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند
  • درخواست قانونگذاران آمریکا برای پاسخگویی درباره رابرت مالی
  • ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه