Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سرمربی کروات تیم العین امروز دوشنبه در نشست خبری در هتل العین روتانا امارات پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال افزود: البته در دو دیدار قبلی به انتظارات لازم نرسیدیم و چهار امتیاز از دست دادیم تا در مصاف با استقلال برنامه ای جز پیروزی و کسب سه امتیاز نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: البته «وینفرد شفر» از زمان حضورش در استقلال تغییرات خیلی خوبی برای این تیم ایجاد کرده است تا آنها در وضعیت مناسبی باشند و قطعا نسبت به گذشته کاملا متفاوت شده اند.
سرمربی تیم العین با تاکید بر اینکه بازیکنانش قطعا از امتیاز میزبانی به بهترین شکلی استفاده می کنند، اظهار داشت: حضور هواداران در ورزشگاه کمک زیادی به ما خواهد کرد و پیروزی برابر الوحده را هم فراموش کرده ایم. زیرا بازیکنان العین هیچ گاه به یک بازی فکر نمی‌کنند و تمرکز آنها به موفقیت در همه بازی هاست.
مامیچ تاکید کرد که به بازیکنانش گفته است با روحیه بالا و احترام به رقیب وارد زمین بازی شوند، به خصوص اینکه هم اکنون نماینده فوتبال ایران صدرنشین گروه چهارم مسابقات است.
همچنین «محمد احمد»، بازیکن العین پیش از دیدار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی های آسیایی نسبت به رقابت های داخلی کاملا متفاوت است و با تمرکز به مصاف حریفان می رویم.
وی گفت: با همه احترامی که برای رقیب خود استقلال قائل هستیم، برای کسب سه امتیاز مقابل آنها حاضر خواهیم شد و تلاش می کنیم با تمرکز کافی بهترین عملکرد را داشته باشیم. البته حمایت هواداران العین در این دیدار نیز بر موفقیت ما خواهد افزود.
در جدول رده بندی گروه چهارم، استقلال ایران با چهار امتیاز در جایگاه نخست رده بندی قرار دارد و تیم العین نیز با دو امتیاز در رده سوم ایستاده است.
شاگردان «وینفرد شفر» سرمربی آلمانی استقلال برای این دیدار با لباس یک دست سفید در زمین حاضر می شوند و لباس دروازه بان استقلال نیز زرد خواهد بود. همچنین تیم العین نیز با لباس یکدست بنفش و دروازه بان این تیم با لباس مشکی در زمین مسابقه حاضر خواهند شد.
دیدار دو تیم العین و استقلال تهران در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا فردا سه شنبه ساعت 18 و 50 دقیقه در ورزشگاه بن زاید شهر العین برگزار می شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گام تا بازگشت جام به خانه

به گزارش قدس آنلاین، ایران برای رسیدن به فینال در مرحله گروهی با افغانستان، کویت و بحرین همگروه بود و توانست با کسب حداکثر امتیازبه عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شود و در این مرحله با پیروزی قاطع برابر قرقیزستان به نیمه نهایی صعود کند و به  مصاف ازبکستان برود. شاگردان وحید شمسایی جدال سخت با ازبکستان را هم در ضربات پنالتی و با پیروزی پشت سرگذاشتند تا به فینال برسند و برای رسیدن به عنوان قهرمانی رودرروی میزبان قرار گیرند.

در سمت مقابل هم تایلندِ میزبان با ویتنام، میانمار و چین همگروه بود و به عنوان صدرنشین به دور حذفی صعود کرد و بعد از آن عراق را شکست داد و در نهایت در نیمه نهایی به مصاف تاجیکستان رفت و با پیروزی در ضربات پنالتی فینالیست مسابقات شد.

ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که تاکنون سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را نداشته است. یوزهای ایرانی برای قهرمانی سیزدهم خود، باید میزبان رقابت‌ها یعنی تایلند را شکست بدهند و وحید شمسایی نیز امیدوار است در دومین تجربه حضور در فینال جام ملت‌ها به عنوان سرمربی تیم ملی، نخستین جام را در کارنامه خود ثبت کند و از سوی دیگر جامی را که سامورایی‌ها در دوره گذشته از ایران گرفتند به کشورمان بازگرداند.

تیم‌های ازبکستان و تاجیکستان نیز  از ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه هفتم اردیبهشت (به وقت ایران) برگزارکننده دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آسیا خواهند بود.

شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند، میزبان این دوره از رقابت‌ها اظهار کرد: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین ‌می‌رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

شمسایی با بیان اینکه «تایلند تیم بسیار قابل احترامی است،» گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است. من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان به خصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم. این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تأثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد این کشور با دقت دید. ما همکاریم اما یکشنبه روبه‌روی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم.

میگل رودریگو: ایران پادشاه آسیاست

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند نیز گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

میگل رودریگو ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا