Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بهنود کارشناس شبکه ملکه، در توئیتر نوشته است که «معلوم است که کیهان و دارودسته، نظرشان از طرح رسیدگی به اموال مسئولان ۴۰ ساله چیست. ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مسعود  بهنود کارشناس شبکه ملکه، در توئیتر نوشته است که «معلوم است که کیهان و دارودسته، نظرشان از طرح رسیدگی به اموال مسئولان 40 ساله چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی تشکیلاتی عظیم که اختیارشان دست دوستان است و تصفیه حساب‌های قدیمی با هرکس با آنان نیست. کاری مانند همان که بن سلمان در سعودی کرد. از این جعبه پاندروا اسمی از وزیران احمدی‌نژاد درنمی‌آید.»

او در ادامه و در توئیتی دیگر می‌نویسد: «فقط عنایت داشته باشید که برای رسیدگی به اموال مسئولان 40 ساله، قرار نیست قاضی و بازرس از آسمان بیاورند، همین مرتضوی و. . . خواهند نشست بر مسند رسیدگی و رسواسازی. مستند و منبع‌شان هم آرشیو و نیمه پنهان‌های کیهان و سرمقاله‌های رسالت.»

این موضع‌گیری شتابزده بهنود سؤالاتی را به وجود می‌آورد که او نگران بررسی اموال چه کسانی است؟ و آیا کسانی در ایران یا دارایی نامشروع هستند که مسعود بهنود تلاش دارد حداقل به عنوان بازوی رسانه‌ای و تبلیغاتی کمک آنان باشد؟! از طرفی او در توئیت دوم تلویحاً کل سیستم قضایی ایران را زیر سؤال برده تا مخاطبانش را نه فقط از این طرح، بلکه از هر نوع حکمی که دستگاه قضایی می‌دهد، ناامید کند. سیاه‌نمایی و ناامید‌سازی مردم هدف همیشه بی‌بی سی بوده است. از طرفی مدام در مورد میزان فساد در ایران بزرگ‌نمایی می‌کند و از طرف دیگر تا قدمی در مورد رفع فساد برداشته می‌شود، اعتبار آن را رد می‌کند و چه ناامیدی‌ای بالاتر از اینکه مخاطبان ایرانی بی‌بی سی به این نتیجه برسند که فساد همه جا را گرفته و راه حلی برای آن وجود ندارد؟ و آیا راهی جز تغییر حکومت باقی می‌ماند؟ بی‌بی سی و کارکنانش مستقیم و غیرمستقیم ایرانی‌ها را به براندازی نظام ترغیب می‌کنند. 

 

سؤالش رأی نیاورد نمایندگان را به فساد متهم کرد 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته با سؤالی که محمود صادقی، نماینده تهران از وزیر کشور داشت، مخالفت کردند و آن را وارد ندانستند. دیروز عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور به صحن علنی رفته بود تا پاسخگوی سؤال صادقی در مورد علت تعلل وزارت کشور در بررسی واگذاری املاک شهرداری تهران باشد. صادقی پرسید و او توضیح داد و نمایندگان هم رأی به وارد نبودن سؤال صادقی دادند. محمود صادقی همین رأی ندادن را در توئیتش با علامت تعجب نوشت و برای آن از هشتک «اژدهای هفت‌سر فساد» استفاده کرد که یقیناً نسبت به نمایندگان مجلس توهین آمیز است. حالا اینکه نمایندگان هم جناحی خودش هستند، بماند!

او در جریان طرح سؤال هم از هیئت رئیسه مجلس به دلیل آنچه از دستور خارج کردن سؤال نامید، انتقاد و اشاره کرد مسئولان اجرایی تلاش داشتند سؤال طرح نشود. انتقاد اول او باعث واکنش نماینده اصلاح‌طلب دیگری شد که از اعضای هیئت رئیسه است و ضمن دادن توضیحاتی، از صادقی خواست انصاف به خرج دهد. 

 

وقت استیضاح نیست وقت یادداشت نویسی است!

همین چند روز قبل بود که یکی از نماینده‌های مجلس یادداشتی در روزنامه نماینده دیگر مجلس نوشته بود با مضمون اینکه الان وقت استیضاح وزیر راه نیست و شب عید است و وزارت خانه پی سروسامان دادن مسافران نوروزی و نباید وقت وزیر را با استیضاح گرفت و این وزیر بدشانسی آورده که حوادث مدام در حوزه کاری او اتفاق می‌افتد و. . . حالا همان روزنامه (اعتماد) یادداشتی از همان وزیر (عباس آخوندی) دارد با تیتر «تفکیک نظارت از بازرسی» که در آغازش هم توضیح داده به خاطر حادثه سقوط هواپیما مدتی وقت و دل و دماغ یادداشت نویسی نداشته است. به نظر می‌رسد آنقدری هم که آن نماینده مجلس نگران بود، عباس آخوندی بدون وقت نیست و حداقل فرصت یادداشت نویسی را دارد.  از انتقاداتی که به اغلب مسئولان می‌شود، یکی این است که چرا زیاد از حد سخنرانی می‌کنند؛ در حالی که مثلاً وزرا مدیران اجرایی هستند و باید عمل کنند و نه حرف بزنند. حال مدل دیگری از سخنرانی را توسط آخوندی شاهد هستیم که می‌توانیم بگوییم سخنرانی مکتوب است. حرف زدن به جای عمل کردن، آن هم توسط وزیری که در حوزه کاری‌اش حوادث گوناگون رقم خورده و نارضایتی‌ها از او بالاست، جز دامن زدن به حجم نارضایتی‌ها نتیجه‌ای دیگر نخواهد داشت. 

منبع: روزنامه جوان

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R1359/P1359/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • وزیر بهداشت عنوان کرد؛ پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران