Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت  با اشاره به تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی حهت اعلام وقوع آتش‌سوزی در یکی از انبار‌ی‌های برج گلسار شهر رشت اظهار داشت: پس از تماس مذکور نیرو‌های آتش‌نشانی شهرداری رشت در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه ۲۴ نیروی آتش‌نشانی به همراه ۷ خودرو اطفاء حریق از ۴ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند گفت: حادثه در یکی از انبار‌های برج گلسار و به علت عدم رعایت ایمنی در اقدامات جوشکاری صورت گرفته بود.

مومنی با تاکید بر اینکه حادثه مذکور با تلاش ویژه ماموران آتش‌نشانی مهار و از سرایت آتش به اماکن همجوار جلوگیری شد تصریح کرد: خوشبختانه حادثه آتش‌سوزی انبار برج گلسار خسارت جانی نداشت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به اینکه میزان خسارت مالی این حادثه در دست بررسی است بیان کرد: در حال حاضر حریق در انبار مذکور به طور کامل مهار شده است.

مومنی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و وزش باد گرم در مناطق مختلف استان گیلان توصیه می‌شود شهروندان از روشن کردن آتش در مزارع و علف‌زار‌ها خود‌داری کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/پ

 

آتش سوزی در انبار

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه

عنایت‌الله راهنورد گفت: پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد طی تماس با سامانه ۱۲۵ جهت امدادرسانی در یک حادثه تصادف در شهرک منظریه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد افزود: در این حادثه، راننده خودروی سواری حین گردش در مسیر کنترل خودرو را از دست می‌دهد و دچار واژگونی و سقوط می‌شود.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی اضافه کرد: ماموران آتش‌نشانی سریعا در محل حاضر و ضمن ایمن‌سازی صحنه تصادف، نسبت به نجات و رهاسازی راننده و سرنشینان مصدوم اقدام کردند.

راهنورد ادامه داد: مصدومان پس از نجات تحویل پرسنل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم