Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه استار ترکیه با استناد به اخبار مندرج در مطبوعات کشور امارات در خبری اعلام کرد، گروه بزرگ رسانه ای "ام بی سی" عربستان، پخش فیلم و سریال های ترکیه ای را متوقف کرده و به رسانه های زیر مجموعه خود نیز دستور توقف پخش سریال های ترکیه ای تا اطلاع ثانوی را داده است.

ایران آنلاین / به نظر می رسد تیره تر شدن روابط ترکیه با عربستان و امارات متحده عربی علت این تصمیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه رسانه ای "ام بی سی" یا "مرکز خبررسانی خاورمیانه" متعلق به یک سرمایه دار سعودی است که در حال حاضر هشت شبکه تلویزیونی را تحت کنترل دارد.

این گروه، به واسطه پخش 24 ساعته فیلم های هالیوودی و ترکیه ای به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، عربی و فارسی علاوه بر مخاطبان پرشمار در جهان عرب، شبکه شناخته شده ای در ایران و سایر نقاط خاورمیانه است.

ام بی سی که از سال 1991 میلادی در عربستان سعودی فعالیت خود را آغاز کرد، در سال 2002 دوبی را به عنوان مرکز جدید خود برگزید./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه در سفر به ریاض، پایتخت عربستان سعودی در روزهای ۲۸ تا ۲۹ آوریل، قرار است به ابتکارات آنکارا برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین ادامه دهد.

منابع دیپلماتیک ترکیه در این خصوص اعلام کردند که فیدان یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در ریاض با اعضای گروه تماس تشکیل شده از سوی سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب برای پایان دادن به کشتار مردم مظلوم غزه و تضمین صلح دائمی دیدار و گفتگوخواهد کرد.

به گفته این منابع قرار است گروه تماس با وزرای خارجه کشورهای غربی نیز دیدار کند.

گفته می‌ شود وزیر امور خارجه ترکیه در ریاض دیدارهای دوجانبه ای نیز خواهد داشت و محور گفتگوها هم آخرین وضعیت تحولات در نوار غزه خواهد بود.

کد خبر 6090379

دیگر خبرها

  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • مسابقه شترسواری زنان در عربستان (فیلم)
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • سقوط ابر‌های بارور در بیابان‌های عربستان (فیلم)
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی