Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مدیرعامل کارخانه فرآوری خرمای قلعه گنج گفت: سالانه هزار تن خرما و 500 تن شیره خرما در این کارخانه بسته بندی می شود.

یعقوب احمدی مدیر عامل کارخانه فرآوری خرمای قلعه گنج گفت: کارخانه فرآوری خرمای قلعه گنج تنها کارخانه فرآوری خرمای جنوب کرمان است که هزارتن خرما بسته بندی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل کارخانه فرآوری خرمای قلعه گنج گفت: این کارخانه با8 میلیارد ریال آورده و 37 میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه به بهره برداری رسید.

احمدی افزود: سرمایه این کارخانه را شرکت تعاونی دشتگان وابسته به بنیاد مستضعفان با محوریت بنیاد علوی تامین کرده است.

او گفت: این کارخانه ، ظرفیت تولید سالانه کارخانه فرآوری 500 تن خمیر خرما ، 500 تن شیره خرما ، 4000 تن رب خرما و 1000 تن بسته بندی خرما دارد.

مدیر عامل کارخانه فرآوری خرمای قلعه گنج خاطر نشان کرد: در مرحله اول راه اندازی این کارخانه ، زمینه اشتغال 52 نفر به صورت دائم فراهم شد که با بهره برداری از فاز دوم این کارخانه زمینه اشتغال 110 نفر نیز فراهم خواهد شد.

401

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خرما اشتغال بهره برداری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص و فواید خرما + فیلم

خرما با کنترل سطح کلسترول خون و چربی پایینی که دارد، در رژیم‌های لاغری جای می‌گیرد. همچنین وجود خواص خرما برای لاغری اسید‌های چرب غیراشباع، التهابات مرتبط با چاقی را کاهش داده و وزن را کنترل می‌کند. هر ۱۰۰ گرم خرما حاوی ۷ گرم فیبر است که فیبر هم به کاهش وزن کمک می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم)
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • خواص و فواید خرما + فیلم
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی