Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:55:54 GMT

لحظه رو شدن دست مرد خیانتکار در خیابان +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۲۵۹۴

لحظه رو شدن دست مرد خیانتکار در خیابان +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رو شدن دست یک مرد خیانتکار را به تصویر می‌کشد. این مرد خیانتکار در حالی که با دختری در خیابان مشغول قدم زدن بود ناگهان با همسرش روبرو شد. در این ویدئو مشاهده می شود که دختر پس از پی بردن به مجرد نبودن این مرد در خیابان به او حمله می‎کند و چند سیلی به صورتش می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر مرد نیز با گرفتن موهای رقیب عشقی خود به سمت او هجوم می‌برد اما مرد تلاش می‌کند از دختر محافظت کند و او را فراری دهد. صدای این زن در این ویدئو شنیده می شود که می‌گوید : " به پلیس زنگ بزن. این مرد شوهر من است."

 گفتنی است ؛ این اتفاق در استان " شانژی" واقع در شمال غربی چین  رخ داد و  هنوز مشخص نیست آیا پلیس وارد این ماجرا شد یا نه.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

  انتهای پیام/

لحظه روبه رو شدن مرد خیانتکار با همسرش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر

زن هندی که با همدستی مردی غریبه و صحنه‌سازی شوهرش را در مکانی متروکه به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

به نقل از رسانه‌های هند، ۷ آوریل ۲۰۲۴ - 28 فروردین- حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد، پلیس ایالت جامو، در جریان یک تصادف جاده‌ای قرار گرفت. در این حادثه فردی به نام نارش چاندر جان خود را از دست داده بود. پلیس متوجه شد که بعد از تصادف مصدوم را به بیمارستان گاندی منتقل کردند، اما او قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. بنابراین یک افسر تحقیق عازم بیمارستان شد تا از همسر نارش و سایر شاهدان درباره این حادثه تحقیقاتی به عمل آورد.

در تحقیقات بعدی پلیس متوجه تناقض‌گویی‌های همسر این مرد شد و تحقیقات را از سر گرفت. در ادامه مشخص شد که فردی به نام بهانو پارتاپ نیز در محل جنایت حضور داشته است.پلیس بار دیگر از زن جوان بازجویی کرد. وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد که از مدتی قبل با فردی به نام بهانو پارتاپ وارد رابطه پنهانی شده بود. بعد از مدتی تصمیم گرفتند با برنامه‌ریزی و صحنه‌سازی نارش را به قتل برسانند.

بنابراین او را به مکان متروکه‌ای در منطقه سئورا کشانده و بهانو با یک خودرو با سرعت خیلی زیاد با او تصادف کرد. وقتی مطمئن شدند که او دیگر نفس نمی‌کشد او را به بیمارستان بردند.

از آنجایی که بهانو به عنوان کارآموز در بیمارستان گاندی ناگار کار می‌کرد، توانستند با پرونده‌سازی مرگ را به عنوان یک تصادف جاده‌ای به تصویر بکشند. با این اعترافات شالو و بهانو دستگیر شدند. این دو بزودی محاکمه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • (ویدئو) اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • (ویدئو) خیابان اصلی شهر تفت یزد به زیر آب رفت!
  • وضعیت خیابان های چین بعد از بارندگی‌های شدید | ویدئو
  • وضعیت خیابان های چین بعد از بارندگی‌های شدید در چین + ویدئو
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین | ویدئو
  • (ویدئو) لحظه اصابت یک موشک به غزه از فاصله نزدیک
  • خیابان‌های چین در آب غرق شد + ویدئو | حجم سیلاب را ببینید