Web Analytics Made Easy - Statcounter

انزلی-همایش منطقه ای «امر به معروف و نهی از منکر» یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان بندرانزلی در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش منطقه ای «امر به معروف و نهی از منکر یگان های آجا»   دوشنبه در  شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

ناوسروان فردین سیفی زاده در حاشیه این همایش به خبرنگار مهر گفت: هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، تعامل، تبادل نظر و انتقال تجربیات در این حوزه مهم انسان ساز فراموش شده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برابر تاکیدات مقام معظم رهبری کارگاه های آموزشی ویژه فرماندهان در بهمن ماه سال جاری برگزار شده است، افزود: اسفندماه جاری نیز کارگاه های آموزشی ویژه مسئولین و ضابطان امر به معروف و نهی ازمنکر کوی های سازمانی آجای گیلان و غرب مازندران به میزبانی ناوگان شمال منطقه چهارم نیروی دریایی با حضور فرماندهان و روسای این یگان ها و مسئولان کشوری و لشکری فعال در این حوزه برگزار شد.

مسئول برگزاری همایش با بیان اینکه در این دوره اساتیدی از دانشگاه جهت بررسی راهکار ها و شیوه های امر به معروف و نهی از منکر و تهدیدات فضای مجازی  به ارائه مطالب پرداختند، اظهار کرد: پیش از برگزاری این همایش یک دوره کارگاه آموزشی نیز طی دور روز در محل مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) انزلی با حضور بیش از ۳۰ نفر از ضابطان و مسئولان امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

سیفی نژاد همچنین در ادامه افزود: این کارگاه های آموزشی در سال آینده به صورت سه ماهه در ناوگان شمال و مناطق آجای استان گیلان برگزار می شود.

در این همایش ریاست اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و معاونت نظارت و ارزشیابی کتبی این اداره و دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گیلان و فرماندهان مناطق آجای استان گیلان و غرب مازندران حضور داشتند و در پایان از ضابطان و فعالان امر به معروف و نهی از منکر تقدیر به عمل آمد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی