Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ روزنامه استار با استناد به اخبار مندرج در مطبوعات کشور امارات در خبری اعلام کرد که گروه بزرگ رسانه ای ام.بی.سی عربستان، پخش فیلم و سریال های ترکیه ای را متوقف کرده و به رسانه های زیر مجموعه خود نیز طی دستوری خواستار توقف پخش سریال های ترکیه ای را تا اطلاع ثانوی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته این رسانه، شرکت رسانه ای ام.بی.سی در بسیاری از کشورهای عربی، فیلم و سریال های ترکیه را پخش می کرد.
به نظر می رسد تیره تر شدن روابط میان کشورهای ترکیه با عربستان و امارات متحده عربی علت این تصمیم باشد.
گروه 'ام.بی.سی' یا 'مرکز خبررسانی خاورمیانه' متعلق به یک سرمایه دار سعودی است که در حال حاضر هشت شبکه تلویزیونی از جمله تلویزیون خبری العربی را تحت کنترل دارد.
این گروه، به واسطه پخش 24 ساعته فیلم های هالیوودی و ترک به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، عربی و فارسی علاوه بر مخاطبان پرشمار در جهان عرب، شبکه شناخته شده ای در ایران و سایر نقاط خاورمیانه محسوب می شود.
گروه چند رسانه ای 'ام.بی.سی که از سال 1991 میلادی در عربستان سعودی فعالیت خود را آغاز کرد، در سال 2002 دوبی را به عنوان مرکز جدید خود برگزید.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاعیه از قلعه‌نویی: او همیشه احترام می‌گذارد

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین جرایم در نظر گرفته شده برای رقابت‌های جام ملت‌های 2023 را اعلام کرد که در این بین امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران نیز با جریمه 10 هزار دلاری مواجه شده است.

ای‌اف‌سی اعلام کرده امیر قلعه‌نویی بخاطر عدم حضور در مصاحبه تلویزیونی پس از مسابقه نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر با جریمه 10 هزار دلاری مواجه شده و باید طی 30 روز آن را پرداخت کند.

اکنون بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال اعلام کرد امیر قلعه‌نویی خود را ملزم به پاسخگویی به رسانه‌ها می‌داند و بر همین اساس در نشست خبری پس از بازی با قطر حضور یافت.

 

در دفاعیه و واکنش بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران درباره حکم صادر شده توسط ای‌اف‌سی آمده است:

در پی صدور حکم AFC درباره غیبت سرمربی تیم ملی در گفت‌وگوی تلویزیونی پس از بازی با قطر بخش رسانه‌ای تیم ملی اعلام می‌کند که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی همواره با احترام به قوانین حرفه‌ای، خود را ملزم به پاسخگویی به رسانه‌ها می‌داند و بر همین اساس در تمامی نشست‌های خبری قبل و بعد از بازیها و همچنین گفت‌وگوهای تلویزیونی در طول برگزاری رقابتهای جام ملتهای آسیا شرکت کرد اما در پایان بازی برابر قطر، درخواستی برای حضور او در گفت‌وگوی تلویزیونی مطرح نشد و بر همین اساس تنها در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.»

دیگر خبرها

  • توضیحات بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره حکم AFC
  • چرا امیر قلعه نویی از سوی AFC جریمه شد؟
  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره حکم AFC
  • دفاعیه از قلعه‌نویی: او همیشه احترام می‌گذارد
  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره جریمه قلعه‌نویی
  • تلاویو: شهروندان از سفر به کشورهای عربی و ترکیه اجتناب کنند
  • انتظار‌ها برای پخش سریال نون‌خ به سر رسید + زمان پخش
  • سریال حشاشین چقدر واقعی است؟ / همه چیز‌هایی که باید درباره واقعیت تاریخی حسن صباح و گروه اسماعیلیه بدانید
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • تاجیکها عربستان را هم متوقف کردند!