Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا- معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شانزدهمین روز از عملیات جست و جو بقایای پیکر جانباختگان سانحه هواپیمای تهران- یاسوج ،در چهار مرحله بقایایی از پیکرها از محل سقوط هواپیما به وسیله بالگرد به پایین ارتفاعات دنا انتقال یافت.

عزیز فیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بقایا پس از اخذ مجوز های قانونی از دادستانی شهرستان دنا تحویل پزشک قانونی کهگیلویه و بویراحمد داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این بخش از بقایای پیکرهای جانباختگان توسط 50 نیروی تخصصی اعزامی متشکل از نیروهای هلال احمر و تکاوران ارتش جمهوری اسلامی که از صبح امروز به محل سقوط هواپیما اعزام شده بودند، پیدا شد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکشنبه شب گذشته 20 تن از امدادگران در کمپ ایجاد شده واقع در ارتفاعات دنا مستقر شدند تا امروز دوشنبه عملیات جست و جو را سریعتر پیش ببرند.
وی تصریح کرد: شانزدهمین روز عملیات جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران یاسوج تا ساعت 17 عصر ادامه داشت.
فیلی ابراز داشت: تا زمان انتقال تمامی پیکرها در محل سانحه عملیات جست و جو و انتقال ادامه خواهد داشت و تاکنون هیچ گونه تصمیمی برای توقف کلی عملیات اتخاذ نشده است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس پیش بینی های هواشناسی آسمان فردا در منطقه سقوط هواپیما ناپایدار است و در چنین شرایطی اعزام نیروهای امدادی به ارتفاعات دنا به صورت زمینی خواهد بود.
ارتفاع برف در کوه دنا، گردنه بیژن و محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج حدود سه متر گزارش شده است.
هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هوای منطقه را برای انجام عملیات جست و جو تا پایان امروز دوشنبه مساعد پیش بینی کرده است.
در روزهای گذشته در چند مرحله قسمت‌هایی از پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج پیدا و برای احراز هویت به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شدند.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
ششمین محموله بقایای پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی که در پانزدهمین روز جست وجو توسط امدادگران هلال احمر و تکاوران ارتش پیدا شده بود دیروز به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.
9868/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏