Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم با بیان این که برای شکست راه یاب ملل یکدل بودیم و شکست راه یاب ملل تنها گزینه ما بود گفت: به خیبر احترام می گذارم و این تیم را دست کم نخواهیم گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرضیه جعفری درباره دیدار تیم های شهرداری بم و راه یاب ملل سنندج که با برتری ۴ بر صفر شهرداری بم همراه بود اظهار کرد:

تمام بازیکنان ما برای شکست راه یاب ملل سنندج یکدل شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی برای از دست دادن نداشتیم و در همان ابتدای بازی و دقایق آغازین، هم می توانستیم به گل برسیم اما فکر می کنم حساسیت بازی باعث شد از موقعیت ها با تمرکز کافی استفاده نکنیم.

وی افزود:

در نیمه اول فوق العاده بودیم و ۳ گل به ثمر رساندیم. ما باید برنده می شدیم. حسرت قهرمان نشدن فصل گذشته هنوز با ماست و می خواستیم آن ناکامی را جبران کنیم و در این راه ، پیروزی بر راه یاب ملل ضروری بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت:

در نیمه دوم به یک گل دیگر هم رسیدیم البته باید اشاره کنم که مجبور بودیم در این بازی مهم بدون زهرا قنبری بازی کنیم اما خوشحالم که سارا قمی هت تریک کرد و تمام تیم در این بازی فوق العاده بود.

جعفری عنوان کرد:

سارا قمی امسال با توجه به نیاز تیم بیشتر به عنوان یک هافبک کناری به کار گرفته شد تا مهاجم اما او در این فصل پاس های بسیار خوبی به هم تیمی هایش داد و طبیعی بود که با تغییر پست کمتر گل بزند. برای ما مهم گلزنی است نه این که چه کسی گل می زند.

وی درباره گلزنی رها یزدانی به عنوان یک بازیکن کمتر شناخته شده تاکید کرد:

رها یزدانی امسال به تیم ما ملحق شد و می خواست در کنار تیم تمرین کند و چون خوب جواب داد از او به عنوان یک مهره تهاجمی استفاده شد. چند بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و در بازی با راه یاب ملل هم توانست گلزنی کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم اظهار داشت:

در مقطعی از فصل مشکلات زیادی داشتیم. چند بازیکن در اختیار تیم نبودند و در بازی با سپاهان هم مستحق باخت نبودیم اما آن اتفاق رخ داد. در بازی با ایلام اما خوب نبودیم مغرورانه کار کردیم و خوشبختانه این دوران بد ، به سرعت سپری شد.

جعفری در مورد بازی آینده تیمش برابر خیبر خرم آباد گفت:

بازی با خیبر آباد را با وجود قعرنشین بودن این تیم،  ساده فرض نمی کنیم. به خیبر احترام می گذارم و می دانم که در فوتبال باید منتظر هر اتفاقی باشید. به همین دلیل خود را از پیش برنده نمی دانیم و مثل هر بازی دیگر با تمام قوا مقابل حریف به میدان می رویم.

منبع: رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو آنچه را قبل از پنالتی مقابل تورینو به لائوتارو مارتینز گفته بود، فاش کرد و همچنین تایید کرد که هرگز در جشن قهرمانی اینتر به میلان بی‌احترامی نخواهد کرد.

اینتر دوشنبه هفته گذشته با پیروزی 2-1 مقابل رقبای میلان، عنوان قهرمانی را به دست آورد، بنابراین برای بازی امروز جشن بزرگی در سن سیرو حاکم بود.

چالهان اوغلو در حالی که فرزندانش در کنارش با پیراهن‌های اینتر در کنارش بودند و با زبان ترکی روی پیراهنشان واژه "پدر" ثبت شده بود به دازن گفت: "فرزندانم مدام می‌پرسند چه زمانی می‌توانند وارد زمین شوند و امروز روز فوق العاده‌ای برای من و آن‌ها بود. خوشحالم که در یک استادیوم مملو از تماشاگر بازی می‌کنم و از فوتبالم بسیار لذت می‌برم.

گلزنی در بازی امروز؟

این به تمرکز مربوط می‌شود، همیشه متمرکز بوده‌ام، چون نمی‌خواهم اشتباه کنم، می‌خواهم به گلزنی ادامه دهم و توپ را در دروازه قرار دهم. رازم این است که سخت کار کنم و باور داشته باشم.

در جریان بازی به نظر می‌رسید چالهان اوغلو به سمت لائوتارو مارتینز رفت و از او سوال کرد که اگر تمایل دارد روی نقطه پنالتی گل بزند و به طلسم عدم گلزنی از ماه فوریه پایان دهد.

صحبت با لائوتارو مارتینز؟

می‌خواستم او از روی نقطه پنالتی گل بزند، زیرا دیدن او به عنوان بهترین گلزن برایم لذت بخش خواهد بود، اما او به من گفت که خودم این پنالتی را بزنم. ما گروه بزرگی در داخل و خارج از زمین داریم، زمان زیادی را با هم می‌گذرانیم و از این صمیمیت لذت می‌بریم.

جشن قهرمانی و احتمال کنایه به میلان؟

قبلا توضیح داده‌ام، امروز، روز فوق العاده‌ای است و نمی‌خواهم در مورد میلان صحبت کنم. می‌خواهم از امروز لذت ببرم. نه، من مشکلی ایجاد نمی کنم. با تمام احترامی که برای دیگران قائلم، این کاری نیست که من انجام می‌دهم.

اینتر برای تو نشانگر چیست؟

اینتر برای من نشان دهنده همه چیز است. آن‌ها ارزش من را بالا بردند، آنچه را در درونم داشتم از من بیرون آوردند و من همه این‌ها را مدیون اینتر هستم.

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا