Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:07:26 GMT

کارگاه ساخت مواد محترقه در رشت شناسایی و منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۴۰۱۹

کارگاه ساخت مواد محترقه در رشت شناسایی و منهدم شد

رشت- فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و انهدام کارگاه ساخت موادمحترقه پر خطر در بخش سنگر این شهرستان خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رحیم شعبانی در این باره اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع گسترده مواد محترقه غیرمجاز در بخش سنگر شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ماموران پس از اطلاع از صحت موضوع، اقدام به بازرسی از کارگاه ساخت مواد محترقه کردند، تصریح کرد: در بازرسی از این مکان، هزار و ۱۱۳ عدد نارنچک دستی، شش کیلوگرم گوگرد و ۲۵ کیلوگرم سرنج کشف و ضبط شد.  

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به معرفی یک متهم به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی، به شهروندان توصیه کرد در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در خصوص محل نگهداری و توزیع مواد محترقه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف بیش از ۱۱ هزار عدد انواع مواد محترقه در لاهیجان  

همچنین در همین راستا بیش از ۱۱ هزار عدد انواع مواد محترقه شهرستان لاهیجان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمود قاسمی در این رابطه گفت: با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال و احتمال خرید وفروش مواد محترقه توسط برخی افراد سود جو، طرح جمع آوری مواد محترقه در شهرستان لاهیجان اجرا شد.

وی افزود :در اجرای این طرح ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان، فردی را شناسایی کردند که اقدام به نگهداری و توزیع مواد محترقه در سطح شهرستان می کرد.  

فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه این متهم، ۱۱ هزار و ۳۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهم ۱۹ ساله جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.  

کشف ۵ هزار عدد مواد محترقه در آستانه اشرفیه  

سرهنگ عیسی روشن‌قلب اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر دپو مواد محترقه در یک باربری بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان  پنج هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره ه دستگیری و معرفی چهار نفر در این راستا جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی به خانواده‌ها توصیه کرد: مراقب فرزندان خود باشند تا لذت شادی یک لحظه را با یک عمر پشیمانی عوض نکنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مدرسه در دام پلیس

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با وقوع سرقت دوربین‌هایی مدار بسته از یک مدرسه در فروردین ماه امسال در محدوده "خاورشهر "، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۷ قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری خاورشهر با شیوه و شگرد خاص پلیسی، متهمان که ۲ مرد حدوداً ۳۳ الی ۳۵ ساله و از اتباع کشور همسایه بودند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی به شناسایی مخفیگاه متهمان اشاره و تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت مالخر اموال مسروقه و مخفیگاه وی نیز در محدوده "خاورشهر" شناسایی شد.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و هر ۳ متهم (۲ سارق و مالخر) را در عملیات‌های منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه، تمامی دوربین‌های به سرقت رفته از مدرسه کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری خاورشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از مدرسه و ۵ فقره سرقت دیگر معترف شده و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی عنوان کردند. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات