Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

گل دوم پرسپولیس به الوصل توسط علی علیپور به ثمر رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از گل دوم تیم فوتبال پرسپولیس به الوصل در بازی های گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۱۴ اسفند ۹۶ که این گل توسط علی علیپور و در دقیقه ۴۱ به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مجید جلالی به یک سؤال مهم؛ دلیل کیفیت بد دربی ۱۰۳ چه بود؟

کارشناس فوتبال کشورمان به تحلیل دربی ۱۰۳ و چرایی کیفیت پایین این مسابقه حساس پرداخت. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دربی 103 تهران و کیفیت پایین استقلال و پرسپولیس در این بازی اظهار داشت: دلیل این اتفاق خیلی روشن است؛ وقتی افکار عمومی صرفاً به نتیجه اهمیت می‌دهد و مجموعه‌ای از رسانه‌ها که می‌توانند افکار عمومی را جهت‌دهی کنند به نتیجه اهمیت می‌دهند، همین اتفاق می‌افتد. اینها وقتی یک تیمی می‌بازد یا می‌برد، به کیفیت کاری ندارند و فقط به نتیجه اهمیت می‌دهند. با این اوصاف فکر می‌کنید نتیجه تفکری که از آن صحبت کردم چه می‌شود؟

وی ادامه داد: تمام عوامل فوتبال و کسانی که در ساخت این نتیجه مسئولیت دارند در راستای همین تفکر عمل می‌کنند و تمام تلاش‌شان این است که نتیجه بگیرند. یادم هست در کلاسی حضور داشتم و لوئیس فن‌خال می‌گفت ما زمانی در هلند به خودمان افتخار می‌کنیم که بتوانیم هم زیبا بازی کنیم و هم پیروز شویم. در ایران اما افتخار این است که چه تیمی می‌برد، نه تیمی که باکیفیت بازی می‌کند. وقتی که این یک اعتقاد و باور می‌شود همه هم در همین مسیر حرکت می‌کنند، نباید کسی را محکوم کنیم.

ارسال گزارش دربی 103 برای تصمیم‌گیری کمیته انضباطی/ سنگ، ترقه، فحاشی!

کارشناس فوتبال کشورمان با یادآوری اینکه دربی با وجود مربیان خارجی و داخلی مختلف کیفیت لازم را نداشته است، تصریح کرد: باید همه تلاش کنیم این دیدگاه عمومی را از نگاهی کوتاه مدت تغییر دهیم، یعنی نگرش کوتاه مدت جامعه تغییر کند. اگر این کار را کردیم می‌توانیم به آینده‌ای که شاید دو یا سه سال دیگر باشد، امیدوار باشیم.

جلالی که رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال است و علاوه بر آن مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال کشور نیز به شمار می‌آید، در پاسخ به این پرسش که آیا در سمت خود می‌تواند برای این موضوع اقدامی انجام دهد، گفت: بله در آن قسمت هم می‌توانیم قدم‌هایی برداریم. ما یک گروه آنالیزی فعال کردیم که آنها روی مسابقات لیگ هم فعالیت می‌کنند. ما در نهایت در این فصل یا فصل آینده در تمام بخش‌ها از فوتبال پایه گرفته تا لیگ برتر باید بپردازیم به مربیانی که به فوتبال خدمت می‌کنند، آنهایی که می‌توانند تیم بساند، تیمی که بتواند فوتبال بهتری بازی کند. باید برای آن پارامتر معرفی کنیم؛ مثلاً امکان دارد یک مربی تیمش هفتم شود، اما ما بگوییم این مربی برتر سال است. اینطور ما می‌توانیم به مربیان بینش بدهیم تا بدانند جایی بالاتر در فدراسیون وجود که بازی‌های بهتر را می‌بیند.

«سطح فنی لیگ ایران به طور کلی پایین است و دربی نیز معمولاً کیفیت فنی خوبی ندارد، اما دربی 103 از دربی‌های اخیر نیز بی‌کیفیت‌تر بود.»، وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: خیلی روشن‌ است؛‌ به خاطر اینکه نتیجه این دربی از بقیه دربی‌ها حساس‌تر بود. به نظرم رسانه‌ها بیشتر باید روی کیفیت بازی‌ها تحلیل داشته باشند. ما راهی نداریم جز اینکه مردم مطالبات خودشان را از تیم‌ها بالاتر ببرند. این کار را باید مردم انجام دهند. وقتی تیم ملی ما یک سبکی را بازی می‌کند و موفق می‌شود‌، حالا باید ببینم ما به مطالبه خودمان رسیدیم یا نه. اگر مطالبه ما نتیجه بوده است که هیچ، اما اگر مطالبه ما نتیجه نبوده است باید جوابی برای آن داشته باشیم. من می‌گویم چیزی که تیم‌های ما انجام می‌دهند تابعی از انتظارات مردم و افکار عمومی و رسانه‌هاست.

مجید جلالی در ادامه تصریح کرد: من فکر می‌کنم دربی صحنه‌های زیبا هم داشت و مثل دربی قبل صحنه‌های آزاردهنده روی نیمکت‌ها ندیدیم. در عین حال صحنه‌های صمیمانه و دوستانه‌ای دیدیم که جنبه‌های زیبای دربی بود.

«همچنان اما پرتاب سنگ و ترقه را در دربی داشتیم.»، در در واکنش به یادآوری این موضوع گفت: این موضوع تکرار می‌شود، چون به طور کلی در برنامه‌هایی که ساخته می‌شود مثلاً هیچ کار خوبی را نمی‌بینیم، اما دو اتفاق بدی را که افتاده باشد، مکرراً می‌بینیم. با این وضعیت چطور این شرایط جمع می‌شود؟!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط و نشان کاتانچ برای قدرت‌های فوتبال آسیا
  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • اخراج برابر الهلال کار دست مدافع سپاهان داد
  • تساوی شهر راز شیراز و پارس جنوبی جم در فوتبال دسته یک کشور
  • فرجی: فقط با استقلال رقابت نمی‌کنیم
  • وداع فوتبال آسیا با آخرین قهرمان جام ملتها
  • عزیزی: دربی‌های ایران از هر ۵ بازی یکی خوب از آب در می‌آید/ کیفیت دربی ربطی به سبک بازی تیمِ نکونام نداشت
  • حسن الهیدوس از بازی های ملی خداحافظی کرد
  • پاسخ مجید جلالی به یک سؤال مهم؛ دلیل کیفیت بد دربی ۱۰۳ چه بود؟
  • شمسایی: تیم‌های اول و دوم دنیا با ایران بازی نمی‌کنند/ حواله نمی‌خواهیم ولی به فوتسال هم توجه کنند+فیلم