Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@07:30:55 GMT

۴هزار نفر در گناباد تحت پوشش کمیته امدادقرار دارند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۴۲۰۶

۴هزار نفر در گناباد تحت پوشش کمیته امدادقرار دارند

گناباد- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد گفت: طبق آمار موجود بیش از ۴ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد هستند.

هادی آریانژاد در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اهداف کمیته امداد ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت محرومان و نیازمندان است و با توجه به پیشرفت های حاصل شده امروز ما به دنبال توانمدسازی محرومان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیته امداد تمامی کمک های خود را با رعایت کرامت انسانی و عرت نفس محرومان انجام می دهد و در حال جلوگیری از تولید نظام یافته فقر در کشور است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد ابراز کرد: تعداد دو هزار و ۷۰۵ خانوار معادل چهار هزار و ۴۰۷ نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که ۵۲ درصد سرپرست زن و ۴۸ درصد سرپرست مرد می باشند.

آریانژاد مسکن را یکی از مشکلات اساسی مددجویان دانست و افزود: در سال جاری ۵ باب منزل مسکونی شهری و ۵ باب روستایی احداث شده و برای احداث مسکن مقام به هر نیازمند شهری مبلغ ۲۵ میلیون تومان و به روستایی ۱۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: کمک به جهزینه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد از دیگر برنامه های ما بوده که در سال جاری ۶۴ مورد جهزیه به نوعروسان اهدا شده و با توجه به گازرسانی به منطقه روستایی گناباد و در راستای کمک به محرومان تعداد ۶۲۴ بخاری نیز به محرومان اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توانمند سازی محرومان و ایجاد اشتغال تصریح کرد: تعداد ۴۲۱ مورد وام کارگشایی با اعتباری نزدیک به یم میلیارد تومان و وام اشتغالزایی نیز به تعداد ۳۲۸ مورد با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

آریانژاد خاطرنشان کرد: تعداد ۱۲۲ ایتام و ۲۰۵ نفر از فرزندان محسنین و ۱۴۶ مورد بیمار صعب العلاج تحت پوشش این اداره می باشند

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد