Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و نایب رئیس فدراسیون، کاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان خوزستان، غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران، حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، سهیل مهدی مدیر فنی و توسعه، فریبرز محمودزاده رئیس نقل و انتقالات سازمان لیگ، مهدی کرامتی مسئول فناوری سازمان لیگ به همراه شماری از مدیران باشگاه‌های فوتبال ایران امروز نشست‌های تخصصی را در فدراسیون فوتبال ایتالیا برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست ها دبیر کل فدراسیون فوتبال ایتالیا که یکی از مدیران اتحادیه فوتبال اروپا هست، به همراه مدیر فنی و توسعه فوتبال ایتالیا، مدیر نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال این کشور، مدیر روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ایتالیا حضور داشتند.
حیدر بهاروند در این نشست ها ضمن بیان توانایی های فوتبال ایران در زمینه نیروی انسانی و شور و اشتیاق فراوان مردم ایران به ورزش فوتبال عنوان کرد:ایران در زمینه فوتبال ساحلی،فوتسال آقایان و بانوان در ایران و جهان یکی از قدرت‌های این ورزش محسوب می شود و تیم ملی فوتبال ایران هم یکی از برترین تیم های قاره کهن است ضمن اینکه ۵ تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران در جام های جهانی حضور داشته اند و به همین دلیل فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا فدراسیون ۵ ستاره نامیده شده است.
رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: با توجه به سابقه فرهنگی و تاریخی دو کشور ایران و ایتالیا ، فدراسیون فوتبال ایران مشتاق است که از تجارب ارزشمند فوتبال ایتالیا برای رشد و توسعه استفاده کند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم