Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@13:16:59 GMT

درخشش دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۴۴۸۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس دانشگاه هنر اصفهان گفت: در دوازدهمین المپیاد دانشجویي و دانش آموزي فرش دستباف ايران که با حضور دانشگاه هاي سراسر کشور و همچنين مدارس کشور، در گرايش های مرمت، رنگرزي، بافت و طراحي در دانشگاه كاشان برگزار شد، دانشجويان گروه فرش دانشگاه هنر اصفهان رتبه های برتر را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی کیانی افزود: دانشجويان گروه فرش دانشگاه هنر اصفهان موفق به كسب مقام هاي كشوري در زمينه رنگرزي و بافت شدند.
وی افزود: شبنم تخته كوسه رتبه اول گرايش رنگرزي و اكرم ناصرپور رتبه دوم گرايش بافت را از آن خود كردند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از کسب رتبه نخست افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی در ایستگاه‌ها و ناوگان جمع‌آوری پسماند خشک توسط این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت تفکیک پسماندها و لزوم تحویل پسماندهای خشک قابل بازیافت به مراکز ذی‌صلاح، همچنین افزایش مراجعه شهروندان به ایستگاه‌های جمع‌آوری پسماند خشک و جلب مشارکت آن‌ها برای تفکیک و تحویل اقلام بازیافتی، آموزش‌های ویژه‌ای در مراکز فرهنگی و آموزشی و مساجد اجرا و موجب افزایش بازیافت سطح منطقه شده است.

وی افزود: با توجه به اعلام مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در برسی مناطق پانزده‌گانه، آمار مقایسه‌ای پسماند خشک قابل بازیافت جمع‌آوری شده در ایستگاه‌های بازیافت، منطقه ۹ شهرداری اصفهان در رتبه نخست افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی در ایستگاهای بازیافت سطح شهر است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بهترین راهکار جداسازی مواد بازیافتی از پسماند تر تفکیک از مبدا است، از این‌رو شهروندان به‌ویژه زنان خانه‌دار باید با جدا کردن بازیافت از پسماند تر در راستای حفظ محیط زیست با شهرداری همکاری کنند.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو ایستگاه ساختمانی و دو غرفه ثابت بازیافت در سطح شهر فعال است و درصدد هستیم تا پایان سال جاری تعداد ایستگاه‌های بازیافت را برای رفاه حال شهروندان منطقه افزایش دهیم.

کد خبر 749383

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲