Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تمام فعالیت‌های حوزه سلامت اعم از آموزشی، بهداشتی، درمانی باید با دریافت مجوز از این دانشگاه انجام شود.

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف‌زاده چابک در نشست با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، گفت: تمام فعالیت‌های حوزه سلامت اعم از آموزشی، بهداشتی، درمانی و حتی ارایه خدمات مشاوره ای و پیرا پزشکی باید با دریافت مجوز از دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تحت نظارت آن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، هر فعالیتی در حوزه سلامت استان، بدون مجوز دانشگاه علوم پزشکی گیلان غیر قانونی است.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در حوزه سلامت و کار طبابت خطرات جبران ناپذیری را دنبال خواهد داشت و در پی آن ممکن است سلامت افراد بی‌شماری از مردم جامعه به خطر بیافتد. وی ادامه داد: تعدادی افراد سودجو سعی می‌کنند با استفاده از عقاید پاک مردم، با عناویی چون  طب اسلامی، طب سنتی و ... در عرصه خدمات سلامت دخالت کنند.

ستار علیزاده – مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان نیز در این نشست گفت: حضور افراد مدعی به نام طب اسلامی و امثال آن در تمامی بقاع متبرکه و مساجد استان گیلان ممنوع بوده و مورد تایید این سازمان نمی باشد. وی ادامه داد: به تمامی ادارات و مسوولین دفاتر نمایندگی شهرستان های گیلان نیز ابلاغ شده است تا در صورت مشاهده ی افرادی تحت این عناوین، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با آنان برخورد قانونی شود.

در ادامه این نشست شاهرخ یوسف زاده چابک - رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان خادم افتخاری بقاع متبرکه از سوی مدیر کل اوقاف استان گیلان منصوب و لوح افتخار خادمی نیز به وی اهداء شد.

گفتنی است:  محمد تقی آشوبی – معاون درمان دانشگاه، محمدرضا مسرور چهر – مدیر طب ایرانی دانشگاه و کارشناسان حوزه درمان نیز در این نشست حضور داشتند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم