Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سپاه نیوز؛ متن پیام سردار سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی به این شرح است : 

 

جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی  نماینده  محترم  ولی فقیه در سپاه پاسدران  انقلاب اسلامی  
سلام علیکم ؛     با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) : انتصاب جنابعالی به سمت نمایندگی ولی فقیه در سپاه از سوی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) موجب مسرت و شادمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 بدون تردید انتصاب فردی مجاهد و مخلص و فاضل که عمری را در جبهه گذرانده و همرزم شهیدان، خصوصاً شهید والامقام حجت الاسلام والمسلمین میثمی بوده و در ایاّم خون و شهادت ایثار در جبهه ها حضور داشته و پس از آن در کسب علم کوشا و به مدارج عالی دانشگاهی هم مفتخر شده است دستمایه ای  است که سپاه را در انجام مأموریت های خطیر  با حفظ معنویت و تعمیق آن در آحاد پاسداران و بسیجیان رهنمود خواهد شد.  اینجانب این انتصاب شایسته را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و  از درگاه حضرت باریتعالی موفقیت در جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم(عج الله تعالی فرجه شریف) همراه با سلامتی آرزو مندم.

** جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی سعیدی   رئیس محترم دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل  قوا


 سلام علیکم ؛ 

 

  با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) : انتصاب جنابعالی  از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت رئیس دفتر عقیدتی سیاسی کل قوا موجب مسرت و شادمانی شد.بدون تردید سابقه درخشان مدیریت جنابعالی در عرصه های مختلف در سپاه و بخصوص بیش از یک دهه در نمایندگی ولی فقیه دستمایه ای ارزشمندی در جهت ارتقاء سطح معنویت  در سمت جدید در ستاد کل نیروهای مسلّح  است. اینجانب این انتصاب شایسته را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض کرده و از حضرت باریتعالی برای جنابعالی در انجام مأموریت عقیدتی سیاسی و اجرای اوامر فرماندهی معظم کل قوا  حضرت آیت الله  امام خامنه ای (مدظله العالی) در ظلّ توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفقیت همراه با سلامتی آرزومندم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیون مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الیاس داودی بعد از ظهر سه شنبه در جمع روحانیون عقیدتی سیاسی یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، اظهار کرد: روحانیون به‌عنوان مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه، نقش مهمی در بصیرت بخشی کارکنان و خانواده‌های آنها در مقابل ترفندهای دشمنان دارند.

وی به نقش بصیرت بخشی و آگاه سازی روحانیون در جامعه اشاره کرد و افزود: باید بیش از پیش به این رسالت خطیر توجه شود.

رئیس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در ادامه سخنانش اخلاق را از صفات بارز و ارزنده انسانی برشمرد و گفت: از عناصر مهم و بنیادین که نقش بسزایی در گرمی و تداوم ارتباط با افراد دارد، خوش اخلاقی است.

حجت الاسلام داودی تاکید کرد: اسلام بر وجود این صفت حسنه در بین مسلمانان توجه خاصی داشته است.

کد خبر 6099581

دیگر خبرها

  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • روحانیون مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه هستند
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • دیدار کارگزاران حج و زائران بیت‌الله با رهبر معظم انقلاب
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان