Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال زنان دانشگاه گلستان پس از صدرنشینی شاگردانش در گروه ب رقابتهای کشور و راه یابی به گروه الف گفت: حضور در رده بالاتر جدال نابرابر تیم ها از حیث پول و ثروت است.

نیکا بیک لیک لی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در گروه الف باید سعی و تلاش بیشتری شود زیرا تیم هایی همچون 'گروه بهمن'، 'نماینده کرمان'، 'نفت آبادان' و حتی 'گاز' که توان و حامی مالی خوبی دارند، نه تنها بازیکن بومی و جوان ندارند بلکه با به خدمت گرفتن بازیکنان ملی پوش از ستاره های خارجی هم استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: اگر تیم های گروه الف تنها بر بازیکن بومی تکیه داشته باشند، تیم بسکتبال زنان دانشگاه گلستان با ترکیب 85 درصد بومی بازهم شانس صدرنشینی و حتی رفتن روی سکوی قهرمانی را دارد.
وی با تاکید بر این که ادامه رقابتهای بسکتبال زنان دانشگاه گلستان تخصصی نیست و در واقع رقابت تیم های پول دار است، گفت: امیدواریم با تقویت ترکیب تیم قدرت خود را بیش از پیش نشان دهیم.
بیک لیک لی با یادآوری اینکه گرگان در گذشته قطب بسکتبال زنان بود، گفت: متاسفانه در شرایط کنونی پول حرف اول را در ورزش می‌ زند.
وی اظهار داشت: چنین شرایطی باعث شده است من به عنوان مربی که قاعدتا باید کارم صرفا مسائل فنی باشد؛ دغدغه تردد، خوابگاه، خوراک، لباس بازیکنان و حتی وضعیت حضور داوران را داشته باشم.
سرمربی تیم بسکتبال زنان دانشگاه گلستان با یادآوری سخت تر شدن مسابقات در سال آینده؛ گفت: بدون شک با 50 تا 60 میلیون تومان نمی توان به مصاف تیم های میلیاردی رفت.
بیک لیک لی اختصاص رقمی از بودجه بسکتبال استان گلستان و شهرداری گرگان به تیمش را خواستار شد و افزود: با گذشت 10 روز از موفقیت تیم زنان گلستان رئیس هیات بسکتبال استان تا به امروز پیام تبریک و یا تماسی بابت قهرمانی ما نداشته است.
وی مساعدت بزرگان و ورزش دوستان گلستان را از بسکتبالیست های زن استان خواستار شد.
3014/2729

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد

بارش‌های سیل‌آسای ۲۴ ساعت گذشته سبب طغیان رودخانه‌های استان گلستان شد. سیلاب راه شهرهای کلاله - گنبدکاووس در شرق گلستان را برای ساعاتی مسدود کرد. طغیان رودخانه «قره‌سو» سبب قطع راه‌ ارتباطی برخی روستاهای غربی استان شد. به زیر آب رفتن بخشی از خط راه‌آهن گلستان مانع از رسیدن قطار مسافری تهران به مقصد «گرگان» شد.

دریافت 25 MB

تصویربردار: رامین بشرویه / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰