Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نتیجه بازی با الوصل راضی هستم.

به گزارش وبسایت نود، برانکو ایوانکوویچ در پایان بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و الوصل امارات گفت: از نتیجه ای که گرفتیم راضی و خوشحال هستم. این بازی برای ما و الوصل مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنانم بابت برد تبریک می گویم و بازی درخشانی که انجام دادند.

وی افزود: بعد از واگذار کردن بازی به استقلال، بازیکنان ما زود به شرایط خوبشان برگشتند و شخصیت بزرگشان را نشان دادند. در این مسابقه صبور بودیم و در پاسکاری ها دقت داشتیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: بازی متفاوتی نسبت به بازی با استقلال داشتیم. مقابل استقلال بازی واقعی خود را نشان ندادیم. این مسابقه ای بود که همیشه باید ارائه بدهیم. ۹۰ دقیقه کنترل بازی را در اختیار داشتیم. دو گل زدیم و فرصتهای زیادی خلق کردیم. تنها انتقادی که می توانم بکنم این است که در لیگ قهرمانان نباید این همه فرصت را از دست داد. با خوشبینی فراوان به بازی برگشت با الوصل می رویم. آن بازی می تواند همه چیز را تعیین کند.

برانکو تصریح کرد: به فرشاد احمدزاده هم تبریک می گویم. گل این بازیکن خیلی مهم بود. همین گل راه را برای پیروزی ما باز کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره انتقاداتی که از این تیم بعد از باخت در دربی صورت گرفته بود، گفت: هواداران ما مثل همه هواداران فقط دنبال برد هستند ولی این ورزش است. تیمی وجود ندارد که فقط پیروز شود. می دانم هواداران عزیز ما در سه سال گذشته به صحنه شادی خیلی عادت کرده اند. همانطور که قبل و بعد از بازی با استقلال هم گفتم، نمی خواهم از رفتار و نحوه بازی بازیکنانم گلایه کنم. طبیعی است که لحظاتی هست که یک بازیکن ضعیف ظاهر می شود. بازیکنان ما در سه سال اخیر نتایج بسیار درخشانی کسب کرده اند و کسی حق ندارد ناراحت شود. آنهم فقط به خاطر یک بازی. من درک می کنم که شور و اشتیاق برای بازی با استقلال بالا است. قبل و بعد از بازی به بازیکنانم تبریک گفتم به خاطر تمام خدمات و زحماتشان.

برانکو درباره ترکیب تیمش برای مسابقه با الوصل و استفاده از سیستم ۲-۴-۴ لوزی گفت: کیفیت خوب ما این است که به راحتی می توانیم از یک سیستم به سیستم دیگر تغییر حالت بدهیم ولی تغییر روش ها بستگی به وضعیت و کیفیت بازیکنانمان دارد. با هر دو سیستم بازی ها را می بریم و با هر دو سیستم موقعیت گل ایجاد می کنیم. نوع بازیکنان ما نوع سیستم را تعیین می کند. خودتان دیدید دو گل زدیم و حداقل هفت، هشت موقعیت خوب گلزنی داشتیم. راحت می توانیم سیستم خود را عوض کنیم ولی باید بعضی نفرات تیم را به فرم ایده آل برسانیم مثل احمد نوراللهی که یکسال بازی فعال نداشته است. مایل هستیم بازیکنانمان بهتر شوند چون هنوز ۱۰ بازی تا آخر فصل داریم.

وی درباره غیبت هفت بازیکن اصلی الوصل گفت: امروز هم بازی ساده ای نبود. بازی آسانی وجود ندارد. اینجا لیگ قهرمانان آسیا است. ما هم بعضی بازیکنانمان را نداشتیم. اینکه چند بازیکن الوصل نبودند مشکل ما نیست. بازی برگشت هم کارمان سخت خواهد بود؛ شکی در آن نیست. 

 

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در بازی‌های اخیر استقلال یک چالش جدی را پشت سر گذاشته و آن هم فشار بیش از حد تیم رقیب و احتمال از دست رفتن نتیجه در دقایق پایانی مسابقه است و آنها در دیدار مقابل تراکتور در تلاش خواهند بود تا این مشکل را حل کنند.

استقلالی‌ها در بازی با مس‌رفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در حالی که روند مسابقه را در دست داشتند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند و در بازی با آلومینیوم و شمس آذر 3 امتیاز کامل را هم در اختیار داشتند اما در دقایق پایانی با مشکل جدی رو به رو شدند.

استقلال در بازی با آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی مسابقه خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد و ضربه جبیره به شکلی عجیب و با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا حسینی نفس راحت بکشد!

آنها در بازی با شمس‌آذر هم شرایط مشابهی را تجربه کردند و در حالی که دو بر صفر حاکم مطلق زمین بودند، از دقیقه 84 ورق برگشت و تحت فشار زیادی قرار گرفتند و دو گل هم وارد دروازه آنها شد تا وقت‌های اضافه این مسابقه برای آنها حساس و حیاتی شود!

این شرایط مقابل تیم تراکتور که مهره‌های خطرناک‌تری دارد و حمایت پرشورها را هم در ورزشگاه یادگار همراه خود دارند به مراتب خطرناک‌تر خواهد بود و استقلالی‌ها باید علاوه بر 90 دقیقه مسابقه برنامه ویژه‌ای هم برای ده دقیقه پایانی وقت‌های اضافه داشته باشند!

شاید استقلالی‌ها در دو بازی اخیر به دلیل مسائل فنی، خستگی بازیکنان و نبود بازیکن شاخص روی نیمکت با این مشکل مواجه شده بود اما با ادامه‌دار شدن این اتفاق یک چالش جدی و یک ترس ناخودآگاه و مسئله روحی روانی تبدیل خواهد شد!

دیگر خبرها

  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!