Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس هفته های تلخ گذشته را فراموش کرد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در هفته سوم دو تیم پرسولیس و الوصل به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید.

واکنش های توییتری پیرامون این بازی را با یکدیگر مرور خواهیم کرد:

mr.far.far

میگه الوصل تو بحرانی ترین وضعش بود کلا همه حریفای پرسپولیس تو بدترین وضعشونن اونیم ک الهلالو با اون همه مصدوم ب لطف گل ب خودی برد منم

رستا

همش منتظر بودم داور بازي پرسپوليس-الوصل نقابشو برداره و محسن تركي ظاهر بشه:// 

HM omran‏ 

ده ديقه اي آخر بازي كه هم ربيع خواه هم ماهيني و هم احمدزاده بيرون بودن، مكارم اون دقايق رو واسه پرسپوليسي ها حرام اعلام كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ممدصالح‏ 

زمان سلطان تماشاچیا داد میزدن سراج ولی پایان رافت بازی میکرد یا همگی مخالف بازی همزمان تارتار و استیلی بودیم اما سلطان کار خودشو میکرد کلی هم جام گرفت منم انتقاد دارم ولی بی احترامی در شان ما و پرسپولیس نیست

آپا

مسلمان سه فصل پیش بعنوان یه بازیکن غیر اصلی و سوخته به پرسپولیس اضافه شد اما بعد از شش هفت هفته اونقدر توی تمرینات خوب بود تا اومد و‌ نفره شماره یک پرسپولیس شد اما از اواخر پارسال و در ادامه امسال افت کرد و نیمکت نشین شد پس اگه برانکو میخواست لج کنه همون فصل اول لج میکرد نه الان

رامتین

هوادارای تیمی که داور یه پنالتی 100 درصد برای حریفش نگرفت تو دربی دارن در مورد داوریه بازی پرسپولیس الوصل حرف میزنن ، چجوری انقدر پررو هستید ناموسا ؟

محمد امین ناصری

یک ربیع خواه خوب ربیع خواه نیمکت نشینه.

سیندرلا تاجی

آقا چیشد الان من گیج شدم، این الوصل رو نسف قارشی که سه تا از پرسپولیس خورد، یک هیچ برد، این پرسپولیسم السدی که امروز از نسف یکی خورد سه یک برده، من گیج شدم پرسپولیس با این حساب چندچندبرده؟!

 

حمیدرضا مرادی

آقای سیانکی مجری استودیو فوتبال پرسپولیس _ الوصل ،بین دو نیمه و هم آخر بازی چند بار تشکر کردن از همکارشون جواد خیابانی به خاطر گزارش زیباشون. متوجه نشدم مسخره اش می کرد یا سفارش کرده بودن تعریفش کنه

رضا افشار

میگم علیپور پنالتی زد و پرسپولیس برد خاطره ای واسه کسی زنده نشد

یولداش

درسته تو آسیا همه استقلال رو میشناسن،ولی واس داورای آسیایی پرسپولیس محبوب تره

ami__ri

 

اونی که میگفت صلوات بفرستین پرسپولیس آبروریزی نکنه برین بهش از خمیر دندون های کریم باقری بدین الان به دردش میخوره 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد که استاد فیده سینا موحد در دور نخست جدول اساتید از سد حریف خود استاد بین‌المللی بانوان آلوآ نورمن از قزاقستان عبور کرد.

قهرمان شطرنج خوزستان در دور دوم با استاد بزرگ ونکاتا رامان از هندوستان دیدار می‌کند.

سینا موحد برای کسب دومین نورم استاد بزرگی در برابر اساتید نام آشنای شطرنج جهان در دبی در ۹ دور مسابقه  دست به مهره خواهد شد.

سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری، استاد بین‌المللی سیدکیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات، بیست و چهارم اردیبهشت ماه با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن