Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:09:45 GMT

بوشهر|کانون‌های اصلاح و تربیت بانوان ایجاد می‌شود‌

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۵۸۱۵

بوشهر|کانون‌های اصلاح و تربیت بانوان ایجاد می‌شود‌

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر با تاکید بر پیشگیری از جرایم گفت: کانون‌های اصلاح و تربیت بانوان برای مجرمان کم سن و سال ایجاد می‌شود. ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حمیدرضا حیدری عصر امروز در  بازدید بانوان اعضای شورای شهر و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر از کارگاه صنایع دستی اندرزگاه نسوان زندان مرکزی استان مرکزی بوشهر ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در اندرزگاه نسوان اظهار داشت: ما در اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها خواستار کمک‌های همه جانبه دستگاههای اجرایی استان بوشهر هستیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات در بحث آسیب‌های اجتماعی، در حوزه عرصه مواد مخدر است تصریح کرد: باید با  برنامهریزی این  بی‌تفاوتی شهروندان نسبت به دیگران را ازبین ببریم تا  احساس مسئولیت نسبت به همشهریان و همسایگان افزایش یابد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر با تاکید بر پیشگیری از جرایم گفت: کانون‌های اصلاح و تربیت بانوان برای مجرمان کم سن و سال ایجاد می‌شود.

حیدری تصریح کرد:با ایجاد کانون‌های اصلاح و تربیت بانوان برای مجرمان کم سن و سال مانع از ورود این افراد به زندان می‌شویم زیرا با قرار گرفتن این افراد در کنار مجرمان حرف‌های به صورت ناخواسته مجرمان حرف‌های به جامعه تحویل می‌دهیم.

 عضو شورای شهر بوشهر نیز با اشاره  لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی در جامعه برای بالا رفتن سطح هوشیاری و آگاهی عمومی در برطرف شدن آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: شورای اسلامی و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر تاکنون همکاری‌های بسیار خوبی با مجموعه اداره کل زندان‌ها برای حمایت از زندانیان داشته است.

طاهره شمشیری تصریح کرد: در راستای حمایت از زندانیان کیوسکهایی در سطح شهر بوشهر به صورت رایگان از سوی شهرداری برای عرضه کالاهایی که در زندان تولید می‌شود در اختیار اداره کل زندان‌های استان بوشهر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت

مدیرکل آموزش و پروش استان بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف این مجموعه گفت: در این عرصه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان بوشهر تخصیص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی موحدی صبح امروز در همایش تجلیل از معلمان شهر عالیشهر بوشهر با گرامیداشت هفته معلم با بیان اینکه اگر سایه معلم بلند باشد همه در سایه آن آسایش خواهند یافت اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری به نگرش بعضی‌ها که دستگاه تعلیم و تربیت را مصرفی می‌دانند، خط بطلان قرمز کشید و فرمودند که دستگاه تعلیم و تربیت تولیدی است که کار آن تولید نیروی انسانی برای جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه نظام تعلیم و تربیت پای کار نظام است اضافه کرد: نظام تعلیم و تربیت پای کار نظام اسلامی ایران است و همه نیز باید پای کار معلم باشند.

موحدی از حمایت‌های همه جانبه استاندار از آموزش و پرورش استان قدردانی کرد و ادامه داد: نامگذاری امسال استان به نام آموزش و پرورش توسط استاندار در راستای پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها برای تحقق این امر است و در این زمینه برای توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف این مجموعه 2 هزار و 500 میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان بوشهر تخصیص یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با برشمردن کارهای بزرگ‌ آموزش و پرورش دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، تصریح کرد: دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی کارهای بزرگی انجام داده که از جمله آنها شرکت افزون بر 15 هزار و 500 نفر در رتبه‌بندی است.

وی نوسازی ناوگان خودرویی، ایجاد خوابگاه دانش‌آموزی و توسعه زیرساخت فضاهای ورزشی و توزیع اقلام تجهیزات آموزشی مدارس را از دیگر طرح‌ها دانست و افزود: امسال تحول مهم و شگرف در عرصه مختلف آموزش و پرورش از جمله استخدام معلمان در مقاطع مختلف تحصیلی ایجاد می‌‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر مأموریت آموزش و پرورش را تکریم معلم دانست و گفت: مأموریت آموزش و پرورش تکریم و تعظیم معلم و پاسداشت آن است.

موحدی با بیان اینکه کسب رتبه‌های آموزش و پرورش استان همه مرهون زحمات معلمان است خاطرنشان کرد: رتبه‌‌های دو رقمی و سه رقمی کنکور و مدال‌های المپیاد، رتبه ششم در بین 32 استان و هر پیشرفت و دستاوردی که در نظام تعلیم و تربیت صورت می‌پذیرد همه مدیون و مرهون معلمان است.

معلم به‌عنوان زیرساخت توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای محسوب می‌شود

در این مراسم شهردار عالیشهر ضمن تبریک هفته معلم و تجلیل از خدمات این قشر زحمتکش گفت: معلم به‌عنوان زیرساخت توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و از منزلت و جایگاه مهمی برخوردار است.

حسین محمدی رسیدن به کمال و پیشرفت هر فرد را از آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: حل مشکلات آموزش و پرورش یک اصل مهم و تاثیرگذار در پیشرفت جامعه است و در این راستا از هیچ کوششی در رفع مشکلات آموزش و پرورش فروگذاری نمی‌شود.

مقام معلم از چنان جایگاه رفیع برخوردار است

رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر هم با تبریک هفته معلم اضافه کرد : مقام معلم از چنان جایگاه رفیع برخوردار است که هر آزاده و اندیشمند، خود را مدیون تلاش‌های معلم می‌داند.

عبدل حیدرزاده بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های آموزشی، ورزشی، رفاهی و عمرانی در عالیشهر مورد توجه ویژه قرار دارد.

تجلیل از 400 معلم عالیشهر بوشهر

در این آیین از 400 معلم مشغول به خدمت در مدارس دولتی و غیردولتی شهر عالیشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر