Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: یادواره سرداران و ۲۲۰ شهید منطقه های خرامه، کربال، عشایر منطقه، مسجد اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین فرمانده مدافعان حرم سردار شهید داد الله شیبانی به همت کانون فرهنگی و هنری «انوار الحسین (ع)» برگزار شد.

امید زارع، کانون فرهنگی و هنری «انوار الحسین (ع)» با اشاره به برگزاری یادواره سرداران و 220 شهید منطقه های خرامه، کربال، عشایر منطقه، مسجد اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین فرمانده مدافعان حرم سردار شهید داد الله شیبانی به همت این کانون فرهنگی و هنری، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با توجه به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، «زنده نگه داشتن یاد شهدا کم از شهادت نیست»، بر آن شدیم تا با یاری خداوند متعال و مدد شهدا در شب وفات حضرت ام البنین (ع) و بزرگداشت و پاسداشت مادران و خواهران شهدا این یادواره برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه اهمیت برگزاری چنین محافلی علاوه بر اینکه تقدیر از مادران و همسرانیست که فداکارانه از هستی خود گذشتند تا انقلاب اسلامی حفظ شود و همه ما مدیون آنان هستیم، اظهار داشت: شناساندن ابعاد فکری و شخصیتی و همچنین معرفی اهداف شهیدان والا مقام به نسل امروز است از اهدافی است که در برگزاری چنین یادواره هایی دنبال می شود.

 

این فعال فرهنگی با یادآوری این مطلب جوانان امروز در آن زمان و در آن شرایط نبودند تا به شکل مستقیم، خارج از فضای مجازی و هجمه های فرهنگی تا با سیره شهدا آشنا شوند، افزود: برای نیل به این هدف و معرفی سیره و خاطرات شهدا از امیر سرتیپ دوم وجیه الله جمشیدی، ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد برای سخنرانی و برادر شریف سعدی برای روایتگری در این مراسم حضور داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدا که حاضر بودند، تجلیل به عمل آمد، تاکید کرد: در برگزاری این مراسم لشکر عملیاتی مردم پایه 19 فجر، سپاه ناحیه احمد ابن موسی (ع) و ثارالله (ع)، شهرداری منطقه 11 شیراز، صدا و سیمای مرکز فارس و خبرگزاری شبستان همکاری کردند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز یکشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اظهار داشت: مسجد طراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

وی با تجلیل از حمایت‌های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد، گفت: تعامل حداکثری ادارات و نهادهای فرهنگی با مساجد بستر تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه مساجد سنگر هستند، افزود: مسجد طراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

چگنی نژاد، تصریح کرد: تحقق مسجد طراز اسلامی منجر به تعالی جایگاه و نقش این اماکن امن الهی در جامعه، تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، افزود: هر قدمی در راستای حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برداشته شود، منجر به آبادانی معنوی مساجد خواهد شد.

کد خبر 6084420

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود