Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمقاله روزنامه «الخلیج» امارات که به ماهیت حقیقی رژیم صهیونیستی پرداخته، صدای برخی از صهیونیست‌ها را درآورده است.به گزارش بلاغ،د روزنامه «الخلیج» امارات در سرمقاله خود به ماهیت حقیقی رژیم صهیونیستی پرداخته است و صدای برخی از صهیونیست‌ها را درآورده است. در سرمقاله این روزنامه محورهای ذیل مورد توجه قرار گرفته است؛ سرمقاله روزنامه «الخلیج» امارات که به ماهیت حقیقی رژیم صهیونیستی پرداخته، صدای برخی از صهیونیست‌ها را درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سرمقاله این روزنامه محورهای ذیل مورد توجه قرار گرفته است؛

تحت هیچ شرایطی نمی‌توان بر اقدامات تجاوزکارانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی سرپوش نهاد، این رژیم از پایه و اساس بر ایدئولوژی نژادپرستی و دینی که می‌خواهد جز خود همه را ریشه‌کن کند، استوار است و با قوم یهود را قوم برگزیده خداوند در زمین می‌داند و هیچ موجودیتی برای ملت فلسطین قائل نیست.

بیشتر بخوانید:

حبس خانگی نزدیکان نتانیاهو

زیرگیری 3 صهیونیست با خودرو در فلسطین +عکس

در یک کلام این اسرائیل است و حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا و غرب از آن، صرفا موجب تشدید تجاوزات و اقدامات نژادپرستانه آن شده است.

نمونه‌ای از تجاوزات و اقدامات نژادپرستانه این رژیم که حکومت‌های غربی همگی در برابر آن سکوت کرده و حتی بیانیه‌ای در محکومیت آن صادر نمی‌کنند، حمله وحشیانه نظامیان اسرائیلی به تظاهرات‌کنندگان مسالمت‌آمیز در روستاهای فلسطینی از جمله روستای بلعین در کرانه باختری در روز جمعه گذشته است.

نظامیان اسرائیلی همچون گرگ‌های درنده به تظاهرات‌کنندگان که در میان آنان شماری از فعالان خارجی هم حضور داشتند، حمله‌ور شده و تا جایی که می‌توانستند اقدام به سرکوب و ضرب و شتم آنان کردند تا جایی که بسیاری از آنان زخمی و شماری هم بازداشت شدند.

این تنها نمونه‌ای از تجاوزات رژیمی است که بر پایه اشغال و تجاوز و نژادپرستی تاسیس شده است.

اینگونه تجاوزات حتی افرادی در داخل جامعه اسرائیلی را نیز به واکنش و اعتراض واداشته است. امروز تعدادی از دانشجویان مخالف خدمت نظامی اجباری در ارتش صهیونیستی هستند.

جنایات به جایی رسیده است که حدود 100 نفر از آنان با امضای طوماری حمله به فلسطینیان را محکوم و تاکید کردند که هرگز خدمت در ارتشی که دست به تجاوزات و جنایات علیه ملت فلسطین می‌زند، را نخواهند پذیرفت.

تمامی این دانشجویان اکنون بازداشت شده و مورد بازجویی قرار خواهند گرفت و در نهایت به زندان محکوم خواهند شد.

بله، این ماهیت حقیقی اسرائیل است.

کد مطلب: 353619 مرجع : مهر 

میزان صادرات مرکبات رقمی نیست که بیان شود!/ابلاغ دیرهنگام مشوق‌های صادراتی و نارضایتی باغداران

جشن نیکوکاری، روزی که قلک‌های مهربانی می‌شکند تا دلی نشکند

ظرفیت‌های بالقوه گردشگری مازندران که هیچ‌وقت بالفعل نشد

جشن نیکوکاری، روزی که قلک‌های مهربانی می‌شکند تا دلی نشکند

جواد جون کجایی!؟ دقیقاً کجایی!؟

اطاعت از رهبری مهم‎‌ترین دغدغه شهید طاهر بود/ می‌دانستم آقا رضا شهید می‌شود

    روایت روزنامه اماراتی از «اسرائیل بدون روتوش» آیت‌الله خاتمی: فریب‌خوردگان اغتشاشات را باید نصیحت کرد چامسکی: راهبرد نظامی آمریکا در مسیر نابود کردن جهان است واکنش رئیس دفتر روحانی به «بی عقل» خواندن منتقدین دولت سفارت آمریکا در آنکارا به دلیل تهدیدات امنیتی تعطیلی شد تام کاتن: ایران تهدیدی بسیار خطرناکتر از کره شمالی است درخواست ماکرون از پوتین برای اعمال فشار بر دمشق درخواست وزیر جنگ اسرائیل برای افزایش بودجه نظامی پاشیدن مواد شیمیایی ناشناخته بر مزارع نوار غزه خبر پوتین از خنثی کردن ۴۰۰ عملیات جاسوسی خارجی در سال آینده ۲۰۰ هزار سرباز گواهینامه مهارت دریافت می‌کنند روسیه پدافند موشکی آمریکا را تحقیر کرد ظریف: روسیه حیثیت شورای امنیت را نجات داد سردار وحیدی: با ترامپ دنیا نا امن‌تر شده است ریشه مشکلات و شکاف طبقاتی کشور از دیدگاه پزشکیان ملاک تورم، جیب مردم است یا آمار رئیس جمهور! تصحیح سیاست دشمن ساختن از دوست! «کارگر جنوبی» را هم بکنید «حسن روحانی» انفجار در شمال شرقی لندن در علم هم باید جهادی عمل کرد/ پیشرفت علمی بدون تعهد بی‌معناست  

شهادت، مرگ حسابگرانه و معامله‌ای پر سود با خداوند است

ارتش یمن مقر نیروهای عربستان را در جیزان هدف قرار داد

سوریه خواستار انحلال ائتلاف آمریکا شد

«امیرعبدالهیان» چگونه وزیر خارجه سعودی را عصبانی کرد؟

توکلی: طرح اعاده اموال نامشروع مطالبه جدی مردم است

دلیل سفر قریب‌الوقوع «بن سلمان» به عراق چیست؟

در علم هم باید جهادی عمل کرد/ پیشرفت علمی بدون تعهد بی‌معناست

انفجار در شمال شرقی لندن

تصحیح سیاست دشمن ساختن از دوست!

ماجرای نشست مسئولان نظام با رهبری در ابتدای بحران سوریه

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است

حنفی وردک معاون دفتر سیاسی طالبان در قطر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: ‌‏جنایات جنگی و ضد بشریت رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های نظامی و مالی کاخ سفید، نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است.

وی افزود: اعتراضات مردم در آمریکا، اروپا و استرالیا در دومین هفته با حمایت از فلسطین شدت گرفته‌ است اما از سوی دیگر مدعیان دروغین آزادی بیان با معترضان برخورد غیر قانونی می‌کنند. 

طالبان پیش از این نیز از شورای امنیت و کشورهای تأثیرگذار خواسته بود تا فراتر از قطعنامه‌ها، برای جلوگیری از نسل‌کشی مردم فلسطین گام‌های عملی بردارند و راه‌های عادلانه برای حل اساسی قضیه فلسطین جستجو کنند.

وزارت خارجه طالبان چندی قبل در بیانیه‌ای اعلام کرده بود پیدا شدن اجساد شهدا از محوطه بیمارستان «ناصر» که در میان‌شان زنان و کودکان نیز هستند، بیانگر مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین، عدم پایبندی رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین و مقررات بین‌المللی و همه ارزش‌های انسانی و بی‌تفاوتی و چشم‌پوشی جامعه بین‌الملل به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی است.

این بیانیه تاکید کرده بود افغانستان از مبارزه حق‌طلبانه مردم فلسطین حمایت کرده و از انسان‌های آزاده در سراسر جهان می‌خواهد تا برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • پیروزی بدون جنگ
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!