Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@03:33:23 GMT

کشف 355 بیسیم قاچاق در بهبهان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۶۲۲۵

کشف 355 بیسیم قاچاق در بهبهان

حوادث رکنا: 355 بیسیم به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در محورهای مواصلاتی شهرستان بهبان از قاچاقچیان کشف شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار حیدر عباس زاده رییسپلیس Police استان خوزستان گفت: در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق Contraband کالا، مأموران پاسگاه درونک شهرستان بهبهان حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه پژو 405 حامل کالای قاچاق را شناسایی و به آن دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیف شده، تعداد 355 دستگاه بی سیم دستی خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد. 
فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند.
سردار عباس زاده در پایان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شده، خاطر نشان کرد: عملکرد قاچاقچیان در تضاد با اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و اقتصاد داخلی جامعه را هدف قرار می دهد، بنابراین تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
آزار شوم با میله داغ برای فراری دادن جن ها از بدن هانیه
این عکس جسد جوان 27 ساله در زال اندیمشک را نشان می دهد + تصویر
کتک کاری بر سر پاداش 150 میلیون تومانی جعبه‌سیاه هواپیمای تهران - یاسوج!
2 مرد کثیف می دانستند شوهر زن جوان در ماموریت است / زن را پس از آزار بدون لباس رها کردند
جزئیات جدید از مرگ یکی از دراویش در زندان اوین
خطر تصادف هواپیمای ایرانی با هواپیمای دیگر در آسمان ترکیه / همه مرگ را لمس کردند
6 بار تجاوز به دختر 13 ساله توسط جوان 30 ساله+ عکس
دردسر ارسال 1700 پیام عاشقانه برای یک دختر 40 ساله + عکس
حمله زنبورها مرد45 ساله اندیمشکی را کشت + عکس
جزئیات انفجار نارنجک دستی در دست فاطمه 15 ساله + فیلم و گفتگو
عشق احمقانه خانم مدیر 51 ساله به کارمند 21 ساله اش
مزاحمت های نوعروس برای مرد عکاس جشن عروسی / این زن به دادگاه کشانده شد!
دردسر هدیه گرفتن از جوان عروسک فروش برای دختر تهرانی + عکس
دستگیری کثیف ترین عروس و داماد در کرج + عکس
وقتی شیرینی تعارفی را در تعمیرگاه خوردم بیهوش شدم / در بیمارستان فهمیدم چه بلای کثیفی سرم آمد!

اخبار زیر را از دست ندهید:

مهم ترین خبر های 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری عامل قمه کشی های وحشتناک در منطقه پاسداران + عکس خطر تصادف هواپیمای ایرانی با هواپیمای دیگر در آسمان ترکیه / همه مرگ را لمس کردند جزئیات انفجار نارنجک دستی در دست فاطمه 15 ساله + فیلم و گفتگو قطع پاهای نوزاد در خانه زوج خوشگذران + عکس راز تلخ نوزاد جابه جا شده در یک بیمارستان تهران / او بچه من نیست! دستگیری کثیف ترین عروس و داماد در کرج + عکس دردسر هدیه گرفتن از جوان عروسک فروش برای دختر تهرانی + عکس مزاحمت های نوعروس برای مرد عکاس جشن عروسی / این زن به دادگاه کشانده شد! ۳ مصدوم بر اثر ریزش آوار در خیابان مصطفی خمینی + فیلم 6 بار تجاوز به دختر 13 ساله توسط جوان 30 ساله+ عکس سرنوشت شوم حنانه و یگانه در چاله کوچک و تاریک + عکس برادر فوتبالیست سرشناس همیشه مسلح بود! درگیری مرگبار 2 دانش آموز آبادانی / ضربه محکم لگد به جای حساس پسر نوجوان او را کشت جزئیات جدید از مرگ یکی از دراویش در زندان اوین کتک کاری بر سر پاداش 150 میلیون تومانی جعبه‌سیاه هواپیمای تهران - یاسوج!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده

 در روز‌های گذشته خبر گمشدن دختر چهار ساله‌ای به نام یسنا، دست به دست شد، دختری که در فضای مجازی و رسانه‌ها با نام یسنا کوچولو شناخته شد.

اما ماجرا از این قرار بود که یسنا دیدار، دختر بچه چهارساله کلاله‌ای (گلستان) پنج روز پیش در زمین کشاورزی روستای یلی‌بودراق گم شده بود.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه‌های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند. جمعیت زیادی که این عملیات جست و جو را انجام دادند بار‌ها مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

روز گذشته مدیرعامل جمعیت هلال احمر به خبرنگار فارس از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر خبرداد.

همچنین سردار دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان با اعلام این خبر به رکنا گفت: دقایقی پیش تجسس‌های نیرو‌های امدادی، پلیسی و سگ‌های زنده یاب به نتیجه نشست و یسنا دختر گمشده پیدا شد.

با توجه به پیدا شدن یسنا دختر گمشده در گندم زار‌های منطقه و زنده بودن این دختر بچه بعد از ۴ روز اقدامات درمانی در حال انجام است.

با این وجود سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

منبع: خبرآنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان