Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@07:53:41 GMT

انفجار ۵۰۰ کپسول گاز در پردیس

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۷۲۵۶

انفجار ۵۰۰ کپسول گاز در پردیس

سرپرست شهرداری پردیس از آتش‌سوزی و انفجار انبار کپسول‌های گاز مایع در محل ورودی خرمدشت خبر داد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، کوروش گلریز در حاشیه آتش‌سوزی انبار نگهداری کپسول‌های گاز مایع در استان تهران در خصوص این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۶ امروز آتش‌سوزی در محل نگهداری و شارژ کپسول‌های گاز مایع در محل ورودی خرمدشت به واحد‌های آتش‌نشانی ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله سه اکیپ از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری پردیس به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس از ایستگاه‌های اصلی و فرعی شهر پردیس و ایستگاه آتش‌نشانی خرمدشت بلافاصله اقدام به اطفای حریق کردند.

گلریز افزود: با توجه به‌شدت حادثه، انفجار‌های متعدد و خطرناک بودن محل در ابتدا نزدیک شدن به این محل که در کنار جاده قدیم بود امکان‌پذیر نبود، اما بااحتیاط و نصب‌های ثابت، مهار آتش آغاز شد.

سرپرست شهرداری پردیس ادامه داد: تعداد ۵۰۰ کپسول گاز مایع بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی بر روی هم انبار شده بودند و با نشت گاز از یکی از کپسول‌ها آتش به دیگر کپسول‌ها نیز سرایت و باعث انفجار‌های پی‌درپی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه محل نگهداری این کپسول‌ها در کنار جاده اصلی قرار داشت دو لاین جاده قدیم به سمت بومهن و به سمت تهران به‌طور موقت مسدود شد.

گلریز تصریح کرد: این انسداد به مدت ۱۵ دقیقه انجام شد تا مشکلی برای خودرو‌های عبوری و دیگر هم‌وطنانمان به وجود نیاید.

سرپرست شهرداری پردیس اظهار کرد: اطفای حریق این محل یک ساعت ادامه داشت و پس از مهار آتش این کپسول‌ها در مجاورت محل با خاک پوشانده شد.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه مجروح و مصدومی نداشت و علت و دلایل این حادثه توسط کارشناسان بررسی و اعلام خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

روز دوشنبه در پی اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی همدان مبنی بر یک حادثه سقوط دستگاه کارتن سازی بر روی فرد در علی آباد فرهنگیان، یک تیم عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان،  آتش نشانان در بررسی‌های اولیه و به گفته شاهدان عینی در محل متوجه شدند که فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن سازی بوده که ناگهان بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه بر روی وی در زیر دستگاه محبوس شده است.

نیروهای آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس شده را از زیر دستگاه رها سازی کردند که متاسفانه به دلیل شدت فشار وارده این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از شهروندان خواست در حوادثی که نیاز به رهاسازی مصدوم است، مراتب را با عوامل آتش نشانی اطلاع بدهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس