Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: اولین جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای باهدف تعمیم فرهنگ رانندگی ایمن به تمام کاربران جاده و با حمایت انجمن طرفداران ایمنی راه‌ها در استان لرستان برگزار شد که در قالب آن از بین ۱۸ هزار راننده حرفه‌ای استان عملکرد افرادی که مستندات خود را برای شرکت در این جشنواره فرستاده بودند در طول ۶ ماه مورد ارزیابی داوران قرار گرفت و درنهایت ۱۰ نفر به‌عنوان برگزیده شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: سوانح جاده‌ای در کشورهای درحال‌توسعه به‌ویژه ایران در مقایسه با کشورهای توسعه‌یافته، بسیار زیاد است به‌طوری‌که سالانه ۱۸ هزار نفر در کشور به‌ دلیل سوانح جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند بنابراین ضرورت دارد ایمنی در سرلوحه برنامه‌های حمل‌ونقل قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بابیان اینکه انسان٬ وسیله نقلیه و ‌جاده سه عامل اصلی در وقوع تصادفات هستند، گفت: با توجه به نقش عامل انسانی در بیش از ۷۰ درصد تصادفات جاده‌ای، نیاز است همه مسئولین، دانشگاهیان و دست‌اندرکاران ایمنی، مردم را نسبت به این خطر آگاه کنند تا تأثیر عامل انسانی کاهش یابد.

انتهای پیام/م

فعالیت ۱۸ هزار راننده حرفه‌ای در ناوگان حمل‌ونقل عمومی در لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:طرح جهاد آبرسانی  لرستان برای آبرسانی به ۱۲۵ روستای استان با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است .
یاسر اکبریان افزود:با اجرای طرح آبرسانی،۱۲۵ روستای لرستان با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل آبفای لرستان گفت: همچنین ۷۰ روستای لرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی روستاها تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.
اکبریان افزود: با پیگیری های انجام شده در وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم که پیش بینی  می شود در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: قرار داد مرحله ی دوم طرح جهاد آبرسانی لرستان به زودی نهایی می‌شود‌.

دیگر خبرها

  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج