Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد حسین شمس استاد سطوح عالی حوزه علیمه قم درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: امروز اگر یه لحظه غفلت کنیم و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب بصیرت نداشته باشیم و نتوانیم حق را از ناحق تشخیص دهیم یقینا فردا در مقابل چکمه های استکبار خواهیم بود.

حجت الاسلام  شمس افزود:راه سعادت در این کشور این است که الگوپذیری از فرهنگ اهل بیت و ولایت داشته باشیم همان فرهنگی که شهیدان انجام دادند که اگر امروز غفلت کنیم، فردا در پشیمانی به سرخواهیم برد که هیچ راه جبرانی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در این آیین گفت: توجهی که شهیدان به ما کردند و ما را در این محفل ومجلس دعوت نمودند و این توفیق را به ما عنایت کردند باید شکر گذار این نعمت باشیم.

حجت الاسلام محمد حسین شمس افزود: سعادت محقق نمی شود الا اینکه انسان در مسیری که انتخاب می کند یک هدف داشته باشد، هدف در رسیدن به مقصد ومقصود مطلوب بسیار اثر گذار است یعنی اگر انسان بخواهد در مسیری که گام بردارد نیتی که دارد را توجه کند چه به نتیجه مطلوب برسد یا نرسد قطعا رستگار خواهد شد.

شمس افزود:امروز بعضی شاید خیال باطل در سر داشته باشند اگر بخواهیم با استکبار جهانی ارتباط بگیریم فضای خوبی برای ما محقق می شود ولی 40سال در کارنامه جمهوری اسلامی آمد که هرجا استکبار جهانی توانست نسبت به مردم ظلم وستم کرد چه با تحریم وچه با حمله نظامی وهیچ گاه از خوی استکباری خود دست برنخواهد داشت.

رئیس دفتر آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: وقتی انسان وصیت نامه شهدا را نگاه می کند متحیر می شود که چگونه یک جوان با خدا معامله می کند و شهیدانی که گمنام هستند خودشان مایل بودند که گمنام بمانند.

شمس بیان داشت: نتیجه کسی که با خدا معامله می کند خود خدا به او می دهد، خدا امام حسین(ع) را عزیز کرد و این شهدا هم با خدا معامله کردند چون تقوا و ارتباط با خدا داشتند.

استاد سطوح عالی حوزه علیمه قم به ولایت پذیری شهدا اشاره و عنوان داشت: شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برای کسب درجه و مقام به جبهه و سوریه نرفتند و امروز اگر شهید حججی پیدا می شود که یک کشور را تکان می دهد هر انسان آزاده ای در دنیا این صحنه را می بیند تکان می خورد و امثال شهید حججی ها رفتند تا اعلام کنند که اگر امام عصر را درک نکردیم اما اعتقادمان براین است که همان نگاه، توجه و فرمانبرداری که نسبت به امام معصوم داریم در عصر غیبت نسبت به ولی فقیه هم داشته و با همان نگاه حرکت کنیم.

وی عنوان داشت: اگر به وصیت نامه شهدا نگاه کنیم اکثر آنها نوشته اند که ما به امر ولی فقیه وامام خود رفتیم، لذا اگر امروز می بینیم استکبار جهانی هر روز نقشه جدیدی می کشد و یک حمله نظامی یا تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی را پیش می کشد تمام هدفش این است که جایگاه بلند و رفیع ولایت را در جامعه دچار مشکل کند.

آیین بزرگداشت شهدای گمنام بافق با حضور امام جمعه،فرماندار،جمعی از مسوولان،خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

هدف دشمنان  تخریب جایگاه بلند و رفیع ولایت است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار محمدعلی فلکی یکی از فرماندهان دفاع مقدس و فرمانده تیپ نینوای لشکر حضرت سید الشهدا در یازدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان اظهار کرد: شهدای خوشنام بدون نام و نشان برای دفاع از ناموس، خاک، وطن و برای بقای اسلام و انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و دو شهید گمنام، محراب این واحد دانشگاهی هستند که امروز یازدهمین سالگردی است که برای این شهدا یادواره برگزار می‌شود.

وی با اشاره پیش‌قدم بودن گیلانیان در همه عرصه‌ها عنوان کرد: تا به امروز در هر عرصه‌ای که نیاز به مردم بوده در صحنه حاضر شدند و گیلانی‌ها هم مانند سایر هموطنان پیش‌قدم بودند. با توجه به شرایط سنی و مسئولیت‌ها، مردم گیلان را در خط مقدم دیدم در عملیات والفجر دو در منطقه پیرانشهر، عملیات والفجر چهار، منطقه کانی مانگا و ... رزمندگان شما را دیدم شجاعت و شهامت آنها زبان‌زد بود و اوج شکوه مردم گیلان و رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸ عبور از اروند بود. در حوادث سیل و زلزله و حوادث طبیعی که نیاز به حضور مردم است آنجا مردم را دیدم.

فرمانده تیپ نینوای لشکر حضرت سید الشهدا افزود: نمی‌گویم که لاهیجان را به چای آن نمی‌شناسم؛ اما ارزش لاهیجان فقط طبیعت، کوه، جنگل و دریای آن نیست در سوریه سال ۹۵ در عملیات خان تومان دقیقاً در منطقه عملیاتی العیست و الحاظر بچه‌های یگان میرزا کوچک خان و آن شجاعت و شهامت آنان را برای بازپس‌گیری آن تپه و منطقه از داعش را شاهد بویدم و روحیه، شجاعت، شهامت، ایثار، فداکاری و نشاط آنان را در حین عملیات و بعد از عملیات دیدم.

فلکی با اشاره به رشادت و جانفشانی شهدا عنوان کرد: در جنگ جهانی دوم تمام ایران توسط متحدین و متفقین اشغال شد؛ اما در جنگ هشت ساله یک وجب هم خاک از دست ندادیم همه اینها به همت شهدا بود که سختی‌های زیادی هم متحمل شدند و غیرت به خرج دادن تحمل کردند تا این مملکت را از دست دشمن آن مناطقی که اشغال بود باز پس گرفتند و امروز من و شما این افتخار را داریم. شهدا در زمان هشت سال دفاع مقدس جان خود را تقدیم نظام و آرمان‌های انقلاب کردند تا عزت، استقلال و امنیت جمهوری اسلامی برقرار باشد.

وی با بیان اینکه در وصیت‌نامه‌های شهدا بر اطاعت از ولایت و رهبری تأکید شده گفت: همه باید با تأسی از شهدا همواره در مسیر ولایت باشیم تا نظام اسلامی از گزند دشمنان در امان باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا