Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@15:29:09 GMT

قاتل ۲ زن جیرفتی نیم ساعته دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۸۰۱۶

قاتل ۲ زن جیرفتی نیم ساعته دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری قاتل 2 زن این شهرستان نیم ساعت پس از قتل خبر داد.

سرهنگ ماشا الله ملائی  اظهار کرد: ساعت 18 و 24شامگاه دوشنبه یک قتل در شهر جیرفت از طریق مرکز فوریت های پلیسی گزارش شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: بلافاصله تیم تخصصی پلیس به محل حادثه اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد 2 نفر خانم بر اثر ضربات چاقو در یکی از محلات شهر جیرفت به قتل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بلافاصله با سرعت عمل ماموران پلیس امنیت عمومی جیرفت و همکاری ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) قاتل 30 دقیقه پس از ارتکاب قتل دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.

وی با بیان اینکه قاتل قصد فرار به شهرستان بم و خارج شدن از مرزهای شرقی کشور را داشته است، گفت: با هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی قاتل به مقصد خود نرسید و دستگیر شد.

وی عنوان کرد: بررسی های پلیس در این زیمنه ادامه دارد و تحقیقات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری لاین ورودی حاجی آباد به بندرعباس به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه و تیم عملیاتی شهرستان خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم راننده کامیون دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی استان ارزش سوخت قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094703

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند