Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@03:20:12 GMT

لیست اموال مسئولان محرمانه نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۸۳۰۸

لیست اموال مسئولان محرمانه نیست

معاون سابق برنامه ریزی وزیر صنعت با تأکید براینکه من با هرگونه شفاف سازی و پایش علمی و سیستماتیک در دارایی مسئولان دولتی و خصوصی موافقم، گفت: برخورد با فساد و مقابله با آن نیازمند توان جدی دستگاه های مربوطه هست.

خبرگزاری تسنیم: حسین ابویی مهریزی در خصوص طرح " اعاده اموال نامشروع" که اخیراً در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، اظهار داشت: من با هرگونه شفاف سازی و پایش علمی و سیستماتیک در دارایی‌های دولتی و خصوصی موافقم، زیرا اجرایی شدن این موضوع به طور حتم برای کشور نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سابق برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فساد و رانت در جامعه خود معلول بوده و باید به دنبال علت ایجاد آن‌ها بود، افزود: به اعتقاد من ما امروز با خلا قانونی روبه رو نستیم، اما مشکل عدم اجرای آن‌ها است که در این رابطه باید اقدامات لازم صورت گیرد.

وی تأکید کرد: برخورد با فساد و مقابله با آن نیازمند توان جدی دستگاه‌های مربوطه هست.

ابویی با اشاره به اینکه با محرمانه بودن اموال و دارایی افراد و مسئولین موافق نیستم، افزود: در صورت شفاف سازی مالی بخشی از مشکلات برطرف می‌شود.

براساس طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» که تا کنون به امضای بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس شورای اسلامی رسیده، هیئتی متشکل از نهاد‌های نظارتی، امنیتی و قضایی وظیفه بررسی اموال مسئولان را دارد که پس از بررسی‌ها در صورت حصول اطمینان از نامشروع بودن این اموال، آن‌ها را به بیت‌المال بازمی‌گرداند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Ja3

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان که با دعوت رسمی وزارت تندرستی تاجیکستان انجام شده است، با مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این‌ کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد