Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@22:17:44 GMT

کشف هزار ریسیور در خزانه تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۸۶۴۷

کشف هزار ریسیور در خزانه تهران

پلیس تهران از کشف هزار ریسیور در خزانه خبر داد.

به گزارش صدا و سیما؛ سرهنگ چنگیز آیدون رئیس کلانتری 160 خزانه با اعلام کشف انبار رسیور و تجهیزات گیرنده ماهواره، گفت: چندی قبل ماموران تجسس کلانتری در جریان دپو تجهیزات ماهواره در یک انبار در محله خزانه قرار گرفتند. تیم های تجسس کلانتری با بررسی موضوع و تائید صحت آن، صبح امروز وارد انبار مورد نظر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرهنگ آیبدون، در این رابطه دو نفر شناسایی و دستگیر شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار صالح آباد کجای تهران است و مناسب کیست؟

یکی ازچالش‌های خرده فروشی‌ها و آنلاین شاپ‌ها، خرید لوازم مورد نیاز از عمده فروشی‌ها است. خرده فروش‌ها محصولات مورد نیاز فروشگاه‌ خود را از عمده فروشی‌ها تهیه میکنند و اغلب این دغدغه را دارند؛ از کجا اجناس مرغوب و به‌صرفه را پیدا کنیم؟ - اخبار بازار -

صالح آباد یکی از بازارهای پرآوازه کشور واقع در جنوب غرب تهران هست، این بازار عمده فروشی در یک محله قدیمی و سر باز بوده و وسعیت زیادی دارد، صالح آباد تهران از چندین انبار تشکیل شده که شامل؛ انبار 88، انبار 77، انبار 69، انبار فیاضی و انبار داوری می باشد. در این بازار علاوه بر انبارها، چندین پاساژ نیز تاسیس شده است و پیشرفت این بازار موجب گشته تعداد فروشنده‌های این بازار بزرگ رو به افزایش باشند. عمده فروشان در این بازار به فروش لوازم آشپزخانه ریز و درشت، لوازم دکوری، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک مشغول هستند. در این بین  بازار لوازم آشپزخانه صالح آباد   و  بازار اسباب بازی صالح آباد  بسیار معروف بوده و روزانه خریداران زیادی به صورت حضوری و غیرحضوری  از این بازار خرید می‌کنند.

آیا بازار صالح آباد مناسب خریداران تک است؟

بله، برخی از عمده فروشان این بازار اجناس خود را به صورت تک نیز به فروش می‌رسانند. روزهای جمعه مناسب‌ترین روز در هفته برای خرید تک است، برخی از مغازه داران صالح آباد در این روز لوازم خود را در سطح بازار بساط می‌کنند و به فروش تک محصولات خود مشغول می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا آسان ترین راه برای خرید از این بازار را به شما معرفی کنیم.

 

آدرس بازار صالح آباد

-آدرس شماره یک از طریق بزرگراه آزادگان: وقتی وارد آزادگان شدید، در حد فاصل بزرگراه شهید کاظمی و بزرگراه بهشت زهرا، خیابان شهید کلهر قرار دارد. صالح آباد در این خیابان قرار گرفته است.

 

– آدرس شماره دو از طریق بزرگراه شهید تندگویان: زمانیکه وارد این بزرگراه شدید، به سمت اتوبان بهشت زهرا بروید و از روی پل شهید صنیع خانی عبور کنید. این بازار در خیابان کلهر قرار گفته است.

 

مسیرهای دسترسی به بازار صالح آباد

برای رفتن به صالح آباد نیز روش‌های متفاوتی وجود دارد. اینکه کدام روش را انتخاب کنید به شرایط شما بستگی دارد. اگر ماشین شخصی دارید، می توانید از یکی از مسیرهایی که در بالا اشاره کردیم، خود را به این بازار برسانید.

 

راه های دسترسی به بازار صالح آباد با وسایل نقلیه عمومی

مترو: برای رسیدن به صالح آباد با مترو، لازم است بدانید که هیچ مترویی مستقیم به این بازار وجود ندارد. به همین خاطر در نزدیکترین ایستگاه باید از مترو پیاده شده و مسیری را به صورت پیاده طی نمایید.
بعد از آنکه سوار مترو شدید، به ایستگاه میدان محمدیه در خط یک مترو بروید. وقتی به این ایستگاه رسیدید، باید با اتوبوس‌های میدان محمدیه به شهرک رسالت که در مجاورت بازار صالح آباد قرار گرفته برسید. در ایستگاه شهرک رسالت از اتوبوس خارج شوید.

 

اتوبوس BRT : چنانچه نمی‌خواهید با مترو به این بازار بروید، این امکان را دارید تا از اتوبوس‌های بی آر تی برای رسیدن به این بازار استفاده کنید. جهت رسیدن به بازار صالح آباد با این اتوبوس‌ها، لازم است تا خودتان را به ایستگاه میدان بهمن برسانید. در ایستگاه میدان بهمن از اتوبوس خارج شده و با تاکسی‌های شهرک رسالت به بازار بروید.

 

ترمینال آزادی: اگر از ترمینال آزادی وارد پایتخت شدید، بی آرتی خط 1 را سوار شده و در ایستگاه نواب از اتوبوس پیاده شوید. در ادامه دوباره سوار بی آرتی خط 4 شوید. پس از آن که به ایستگاه میدان بهمن رسیدید، از اتوبوس خارج شده و با تاکسی‌های شهرک رسالت به سمت بازار بروید.

آسان ترین راه برای دسترسی به بازار صالح آباد تهران

در این مقاله به این موضوع پرداختیم که در بازار صالح آباد چی لوازمی به فروش میرسد و راه‌ های دسترسی به این بازار به چه صورت است. اما آسان ترین راه برای دسترسی به این بازار بزرگ کشور کدام است؟  عمده فروشی آنلاین بازار صالح آباد؛ صالح مال، شاید آسان ترین راه برای بررسی فروشنده‌ها و اجناس این بازار است. شما با ورود به این وبسایت می‌توانید فعالان در این بازار را شناخته و به آسانی با آن‌ها ارتباط برقرار نمایید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • بازار صالح آباد کجای تهران است و مناسب کیست؟
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت